Czy tak będzie wyglądało Audi R4?

(red) źródło: Mototarget
Fot. Autocar
Fot. Autocar
Audi R4 z centralnie umieszczonym silnikiem wejdzie do produkcji w ciągu najbliższych dwóch lub trzech lat i będzie dzieliło płytę podłogową z podobnymi konstrukcjami marek Porsche oraz Volkswagen.
Fot. Autocar
Fot. Autocar

Samochód powstanie na nowej aluminiowej ramie przestrzennej, pozwalającej zintegrować najnowocześniejsze układy wspomagające jazdę. Krążą pogłoski, iż produkcyjna wersja R4 będzie dzieliła przedni pas nadwozia z Boxsterem trzeciej generacji, który z kolei będzie nawiązywał do większego brata, czyli modelu 911. Anonimowy przedstawiciel Audi zapewnia jednak, że tył pojazdu będzie radykalnie różny od bliźniaczych modeli.

**CZYTAJ TAKŻE

Trzy nowe roadstery z koncernu VolkswagenaPierwsze Audi R8 GT już w rękach klienta

**

W gamie jednostek napędowych znajdą się początkowo dwa silniki benzynowe. Będą one montowane poprzecznie w tylnej części kabiny i będą dostarczać moc do tylnych kół. Z nieoficjalnych informacji wynika, że słabszy z motorów powstanie na bazie obecnie oferowanego 2-litrowego, czterocylindrowego silnika z turbodoładowaniem i będzie rozwijała około 230 KM.

Drugi z silników będzie produkował około 350 KM z 2,5 litra pojemności skokowej, co zapewni autu przyspieszenie od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund i prędkość maksymalną w granicach 280 km/h.

Koncern rozważa także możliwość wprowadzenia do oferty 2-litrowego diesla o mocy przynajmniej 200 KM.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty