„Veyron i inne modele tego typu są projektowane tak, aby spełnić precyzyjne potrzeby klientów,” mówi Wolfgang Schreiber, szef
marek Bentley i Bugatti. „W przypadku auta o nowej konstrukcji należy zatem ocenić wymagania klientów, dlatego wciąż nie podjęliśmy jeszcze decyzji o wprowadzeniu Galibiera do produkcji.”
Pod maską produkcyjnej wersji znajdzie się 8-litrowy, 16-cylindrowy silnik zapożyczony ze sportowego Veyrona. Nie będzie on jednak tak wysilony, jak u „starszego brata”, gdyż miejsce czterech turbosprężarek zajmą dwie. Mówi się więc o mocy na poziomie 800 KM.
„Potrzebujemy samochodu czterodrzwiowego,” dodaje Schreiber. „Myślę, że klienci będą bardzo zadowoleni z nowego modelu w gamie.”
Bugatti 16C Galibier otrzyma także napęd na cztery koła, ceramiczne tarcze hamulcowe oraz nowe, bardziej komfortowe zawieszenie.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?