Tegoroczne badanie przeprowadzono w okresie wrzesień - listopad 2011. Wzięli w nim udział właściciele i dyrektorzy zarządzający stacjami dealerskimi z całej Polski. W sumie przebadano przedstawicieli 26 marek motoryzacyjnych. W badaniu nie uwzględniono producentów, którzy posiadają w Polsce mniej niż 10 dealerów.
**CZYTAJ TAKŻE
Volvo V60 D3Współczesna wizja Volvo P1800**
Sprzedawcy poddali ocenie następujące płaszczyzny współpracy z importerem - oferowany produkt, prowadzoną politykę sprzedażową i realia pracy na polskim rynku. Każda z kategorii została szczegółowo oceniona, w skali pięciostopniowej, gdzie 1 było oceną najniższą, a 5 najwyższą.
Volvo w klasyfikacji generalnej uzyskało 4,2 punktu, co jest wzrostem w porównaniu do roku ubiegłego i najwyższym wynikiem w historii badania. W rankingach cząstkowych dealerzy Volvo docenili pomoc ze strony importera, jakość systemu dystrybucji samochodów oraz managerów pracujących w siedzibie Volvo Auto Polska - w tych kategoriach Volvo odnotowało również najlepsze wyniki. Dzięki temu, Volvo nie tylko utrzymało pierwsze miejsce w ogólnym zestawieniu, ale również umocniło swoją przewagę nad konkurencją.
- "Trzecie nasze zwycięstwo w 5-letniej historii badania napawa nas dumą, ale również zachęca do pracy w przyszłym roku. Jesteśmy wdzięczni dealerom za codzienną pracę i wytrwałość we wzmacnianiu wizerunku marki Volvo w Polsce" - powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.
Badanie zostało przygotowane przez firmę doradczą DCG Dealer Consulting we współpracy z magazynem "Dealer". Opiekę merytoryczną nad całością raportu objęła firma doradcza Ernst & Young.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?