W ciągu trzech dni testowych, kierowcy Hyundaia pokonali łącznie 550 kilometrów i jak poinformowano, auto nie sprawiało żadnych problemów. Inżynierowie oraz mechanicy skupili największą uwagę na dopracowaniu 1.6-litrowej, turbodoładowanej jednostce napędowej.
Konstrukcja i20 WRC powstała dzięki współpracy koreańskiego i niemieckiego centrum badań i rozwoju Hyundaia. Ostatnie próby odbyły się wyłącznie na nawierzchni asfaltowej, jednak do czasu debiutu, auto pokona próbne odcinki specjalne na wszystkich rodzajach podłoża, jakie są spotykane w kalendarzu MŚ.
Wciąż nie znamy nazwisk kierowców, a także daty oficjalnego debiutu rajdowego i20 w rundzie MŚ. Najprawdopodobniej jednak, auto zobaczymy po raz pierwszy podczas otwierającego kolejny sezon rajdu Monte Carlo.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?