Wszystko
o samochodach

Porady / Eksploatacja

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Data publikacji: Autor: Dziennik Bałtycki

Może być co najmniej kilka przyczyn tego zjawiska.

- Po długiej eksploatacji pasek jest zużyty, rozciągnięty, powierzchnie boczne są starte, bywa, że jest popękany. Wyciągnięty pasek nie jest właściwie napięty i gdy pracuje pod obciążeniem, zaczyna się ślizgać i piszczy. W układach, w których pasek jest dociskany rolką napinającą, bywa tak, że to nie sam pasek lecz właśnie napinacz wydający charakterystyczny pisk.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Tagi:

Komentarze

  • Sharky (gość)

    ok,ok ale jest jakiś aerozol który nie niszczy paska i niweluje piski. Czy kotś wie jaką ma nazwę?

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości