Bazą do powstania tych odmian był zmodernizowany Challenger, który kilka tygodni temu miał swój debiut. Wersja SRT Hellcat ma inny grill i zderzak od SRT. Pojawiły się również dodatkowe otwory wentylacyjne w masce, a auta różnią się także kształtem spojlera w przednim zderzaku.
Samochody wyposażono w 20-calowe obręcze ze stopów lekkich. Zdaniem producenta, Challenger SRT Hellcat to pojazd z największymi seryjnie montowanymi przednimi tarczami hamulcowymi w historii Chrysler Group. Mają one średnicę 390 mm.
Dodge Challenger SRT napędzany jest za pomocą silnika 6,4 HEMI V8, który dostarcza 492 KM i 643 Nm. Wariant Hellcat skrywa natomiast pod maską jednostkę HEMI V8 o pojemności 6,2 l ze sprężarką mechaniczną. Silnik ten produkuje ponad 600 KM. Wersje dostępne są z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-stopniowym automatem.
We wnętrzu pojazdów dominuje Alcantara i skórą nappa. Kierownica została w dolnej części spłaszczona, a do dyspozycji jest system Uconnect z wyświetlaczem o przekątnej 8,4 cala.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?