Dział: Nowe technologie - Delphi dla Ferrari

Redakcja
System klimatyzacji w LaFerrari., Fot: Delphi
System klimatyzacji w LaFerrari., Fot: Delphi
Patronat: Delphi. W zaprezentowanym w Genewie najmocniejszym silniku Ferrari ma swój udział koncern Delphi. Firma opracowała wiązki przewodów dla systemów wysokonapięciowych i niskonapięciowych.
Patronat działu: Delphi
Patronat działu: Delphi

Dział: Nowe technologie
Patronat: Delphi

Do projektowania systemu wykorzystano skomplikowane i nowoczesne oprogramowanie, znane pod nazwą Delphi Velocity Tool Suite. Wykorzystanie tego programu do projektowania wysokonapięciowych wiązek przewodów LaFerrari - benzynowo  elektrycznej hybrydy – umożliwiło zwiększenie mocy pojazdu oraz obniżenie poziomu emisji CO2. Wiązki wysokonapięciowe są wykorzystywane do dostarczania energii z zestawu akumulatorów do inwertera i do silników.

System klimatyzacji w LaFerrari., Fot: Delphi
System klimatyzacji w LaFerrari., Fot: Delphi

__

Delphi współpracowała  także przy opracowaniu kompletnego systemu klimatyzacji dla LaFerrari. System klimatyzacji, wykorzystujący sprężarkę elektryczną, zapewnia lepszą ekonomikę spalania, zwiększa moc silnika oraz umożliwia sterowanie chłodzeniem akumulatorów systemu hybrydowego.

Opracowany przez Delphi system HVAC dla LaFerrari umożliwia uzyskanie dodatkowo 3,5kW mocy chłodzącej. Oznacza to mniejsze zużycie paliwa bez konieczności obniżenia komfortu jazdy. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty