Dział: Nowe technologie
Patronat: Delphi
"Delphi rozpoczęło współpracę z zespołem Ferrari już na bardzo wczesnym etapie projektowania modelu 458 GT2”, stwierdził Vincent Fagard, dyrektor zarządzający w Delphi Thermal Systems w Europie. “Ta bliska współpraca doprowadziła do opracowania w pełni zoptymalizowanego systemu klimatyzacji, zgodnego z wymaganiami samochodów wyścigowych”.
Oparty na standardowych komponentach produkcyjnych modelu 458 Italia, skraplacz dla wersji GT2 został dostosowany, tak aby zredukować jego negatywny wpływ na chłodzenie silnika i opór aerodynamiczny. Ponadto, sprężarka dla wersji wyścigowej jest o 2.2kg lżejsza i zużywa o 30% mniej energii. W urządzeniu zastosowano również pochłaniacz drgań mogący wytrzymać większe wibracje, których oczekuje się w przypadku samochodów wyścigowych.
Wreszcie, moduł HVAC został zmodyfikowany, tak aby usunąć z niego funkcje, które nie są wymagane w samochodach wyścigowych, między innymi recyrkulację powietrza i funkcję pracy dwustrefowej.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?