Obniżenie emisji w obu wersjach hybrydowego Aurisa było możliwe dzięki zastosowaniu udoskonaleń aerodynamicznych, przede
wszystkim w podwoziu pojazdu.
Nowy Auris odnosi spektakularny sukces sprzedażowy w Europie, gdzie w pierwszym kwartale jego popularność wzrosła o 27%. Wersja z napędem hybrydowym ma największy udział tego wzrostu: Auris Hybrid odnotował 69-procentowy wzrost sprzedaży w Europie względem analogicznego okresu zeszłego roku. Jest to potwierdzenie, że dla konsumentów w Europie coraz ważniejszy staje się całkowity koszt użytkowania pojazdu, który w przypadku hybrydowego Aurisa jest na rekordowo niskim poziomie.
Również w Polsce hybrydowy Auris odniósł sukces rynkowy. W samym kwietniu, pierwszym miesiącu sprzedaży modelu w Polsce, Toyota Motor Poland zebrała ponad 100 zamówień na nowy model z napędem hybrydowym.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?