W ramach współpracy firma Bridgestone zapewni wsparcie techniczne i fachową wiedzę dotyczącą opon niezbędne do testów
torowych Saroléi oraz do zrealizowania ambitnych planów wyścigowych tej firmy, które rozpoczną się w 2014 r.
Dowodząc, że „ekologiczne” nie oznacza powolne, elektryczny motocykl przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy, a na pełnych obrotach rozpędza się do 250 km/h. Aby okiełznać tę moc, Bridgestone zamontuje na modelu SP7 wyścigowe Battlax V02 Slick zbudowane w najnowszej technologii pasa „GP Belt”. Plany wyścigowe Saroléa na 2014 rok obejmują TT Zero Challenge rozgrywane na wyspie Man w ramach zawodów TT – najbardziej prestiżowych wyścigów motocyklowych, a także puchar świata FIM
eRoadRacing.
Inicjatywa współpracy wzięła się z zaangażowania firmy Bridgestone w prace nad zrównoważoną mobilnością przyszłości. Firma od dawna realizuje długofalową wizję ekologiczną, która koncentruje się na ochronie środowiska, zasobów i ograniczeniu emisji CO2.
„Współpraca firmy Bridgestone z marką Saroléa jest niesamowitą okazją do połączenia doświadczeń wyniesionych z zawodów MotoGP z naszą wizją zrównoważonej mobilności. Motocykl Saroléa przeciera szlak dla motocykli elektrycznych i e-wyścigów” – mówi José Enrique Gonzales, Dyrektor ds. marketingu w Bridgestone Europe.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?