Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37264 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Elektryczny Opel Corsa z dofinansowaniem

Data publikacji: Autor: Paweł Piątek

Od momentu premiery pierwszej generacji w 1982 roku Corsa zmotoryzowała miliony ludzi, może właśnie dlatego Opel wybrał swój najpopularniejszy model, aby napęd elektryczny wreszcie przestał być niszowy. 
Fot. Opel Od momentu premiery pierwszej generacji w 1982 roku Corsa zmotoryzowała miliony ludzi, może właśnie dlatego Opel wybrał swój najpopularniejszy model, aby napęd elektryczny wreszcie przestał być niszowy.

Corsa-e z dofinansowaniem

Obecnie możliwość jazdy bezemisyjnej staje się również bardziej dostępna dla polskich klientów. Bogato wyposażona Corsa-e Edition oferowana w cenie katalogowej 124 490 zł (rekomendowana cena detaliczna brutto z VAT w Polsce), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Energii, spełnia kryteria dofinansowania samochodów elektrycznych w ramach Funduszu Niskoemisyjnego Transportu. Dzięki temu klienci, którzy skorzystają ze wsparcia tego programu będą mogli nabyć Corsę-e Edition z dofinansowaniem w kwocie nawet do 37 500 zł.

Od momentu premiery pierwszej generacji w 1982 roku Corsa zmotoryzowała miliony ludzi, może właśnie dlatego Opel wybrał swój najpopularniejszy model, aby napęd elektryczny wreszcie przestał być niszowy. 
Fot. OpelDla zainteresowanych zakupem Corsy-e, firma Opel wprowadziła możliwość rezerwacji online. Wystarczy odwiedzić specjalnie do tego celu dedykowaną stronę https://corsa-e.opel.pl, aby szybko i wygodnie zarezerwować elektrycznego Opla Corsę-e. Następnie po dokonaniu rezerwacji on-line, wybrany autoryzowany dealer marki Opel skontaktuje się z klientem. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłacenie przez klienta kaucji zwrotnej w wysokości 1000 zł, która będzie zwracana zarówno w przypadku podpisania umowy zakupu auta z autoryzowanym dealerem marki Opel, jak też w przypadku rezygnacji z rezerwacji.

„Opel Corsa to jeden z najbardziej popularnych modeli wśród polskich kierowców. Dla wielu z nich to właśnie od tego modelu zaczęła się przygoda z motoryzacją. Teraz dzięki bardzo atrakcyjnej ofercie, pozwalającej również na spełnienie warunków programu dofinansowania, Corsa-e może zostać pierwszym samochodem, wprowadzającym bezemisyjną, elektryczną mobilność do wielu polskich domów.” – powiedział Grzegorz Handzlik, dyrektor marki Opel w Polsce. 

Corsa-e z bliska

Corsa-e to zwrotny i praktyczny pięciomiejscowy samochód o kompaktowych wymiarach i długości 4,06 metra. Dynamikę Corsy‑e podkreśla jej sportowa stylistyka oraz linia dachu nawiązująca do sylwetki coupé.

Od momentu premiery pierwszej generacji w 1982 roku Corsa zmotoryzowała miliony ludzi, może właśnie dlatego Opel wybrał swój najpopularniejszy model, aby napęd elektryczny wreszcie przestał być niszowy. 
Fot. OpelUkład napędowy Corsy‑e pozwala na maksymalną przyjemność z jazdy bez emisji spalin. Dzięki mocy 100 kW (136 KM) i dostępnych natychmiast 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego samochód wyróżnia się elastycznością, zwrotnością i dynamicznymi osiągami. Corsa‑e przyspiesza od 0 do 50 km/h w zaledwie 2,8 sekundy, a do 100 km/h rozpędza się w 8,1 sekundy, dorównując pod tym względem samochodom sportowym. Przyjemność jazdy zwiększa zawieszenie o charakterystyce sportowej.

W nowej Corsie‑e zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu napędu elektrycznego. Przy zasięgu 330 km według WLTP Corsa‑e jest samochodem, z którego można swobodnie i bez ograniczeń korzystać na co dzień. Akumulator o pojemności 50 kWh można naładować w 80 procentach nawet w ciągu 30 minut. Corsa‑e może być ładowana na różne sposoby: przez kabel z gniazdka elektrycznego 230V, z ładowarki naściennej Wallbox lub na stacji szybkiego ładowania. Akumulator jest objęty 8‑letnią gwarancją.

Redakcja poleca: Prawo jazdy. Co oznaczają kody w dokumencie?

Wpływ na zasięg ma także kierowca, wybierając jeden z trzech trybów jazdy: Normal, Eco i Sport. Tryb Sport zwiększa elastyczność i dynamikę przy umiarkowanej utracie zasięgu. W trybie Eco Corsa‑e staje się długodystansowcem — zasięg rośnie praktycznie bez uszczerbku dla komfortu.

Corsa-e z bogatym wyposażeniem

Od momentu premiery pierwszej generacji w 1982 roku Corsa zmotoryzowała miliony ludzi, może właśnie dlatego Opel wybrał swój najpopularniejszy model, aby napęd elektryczny wreszcie przestał być niszowy. 
Fot. OpelOferowana na polskim rynku Corsa-e w wersji Edition już w standardzie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Poza układem ABS oraz stabilizacji toru jazdy ESP z układem wspomagania ruszania na pochyłościach HSA, model ten jest wyposażony w tempomat z funkcją ogranicznika prędkości oraz Pakiet NCAP, który obejmuje system wykrywania zmęczenia kierowcy, układ rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości, zaawansowany układ wykrywania pieszych i rowerzystów oraz automatycznego hamowania przy niskich prędkościach. Ponadto bezpieczeństwo jazdy zwiększą układ utrzymania na pasie ruchu oraz Pakiet Dobrej Widoczności, obejmujący m.in. czujnik deszczu i automatyczne sterowanie światłami.

Klimatyzacja sterowana elektronicznie i dodatkowe elektryczne ogrzewanie w systemie nawiewu zapewni wysoki komfort podróży. W standardzie samochód jest ponadto wyposażony w fotel kierowcy z regulacją w 6 kierunkach oraz fotel pasażera pozwalający na regulację w 4 kierunkach. Elektrycznie sterowany hamulec postojowy, zdalnie sterowany zamek centralny, elektrycznie sterowane szyby przednie oraz elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne dopełniają listę bogatego wyposażenia Corsy-e Edition.
Nowy system multimedialny Multimedia z 7‑calowym kolorowym ekranem dotykowym, w który wyposażona jest Corsa-e Edition, zapewni kompleksową łączność kierowcy i pasażerom. W standardzie oferowana jest również nowa usługa telematyczna OpelConnect, umożliwiająca bezpośrednie połączenie z pomocą drogową oraz system powiadamiania służb ratowniczych w sytuacjach awaryjnych.

Zobacz także: To musisz wiedzieć o akumulatorze

Od momentu premiery pierwszej generacji w 1982 roku Corsa zmotoryzowała miliony ludzi, może właśnie dlatego Opel wybrał swój najpopularniejszy model, aby napęd elektryczny wreszcie przestał być niszowy. 
Fot. Opel

Od momentu premiery pierwszej generacji w 1982 roku Corsa zmotoryzowała miliony ludzi, może właśnie dlatego Opel wybrał swój najpopularniejszy model, aby napęd elektryczny wreszcie przestał być niszowy.
Fot. Opel

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • bronek (gość)

    Ja jestem zwolennikiem tradycyjnych napędów, sam mam tivioli z silnikiem benzynowym i na elektryka nie zamienię, bo żadna to ekologia gdy prąd i tak brany jest ze spalania węgla

  • Andrzej (gość)

    Ha ha , niszowy samochód za ponad 124 tys co nawet z dofinasowaniem da 86990 , to faktycznie przecietny polak poleci do salonu i zamówi. zaraz sam zarezerwuje .....

  • nowel (gość)

    Auta elektryczne i dofinansowanie to tylko nabijanie kieszeni producentom. Już hybrydy maja więcej racji bytu i są bardziej ekologiczne, sam mam c-hr 1.8 hybryda i jestem zdania że te napędy są zdecydowanie trwalsze

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Opel Corsa zdjęcia

Opel Corsa dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Opel Corsa opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Opel Corsa Cena

Części dla marki Opel

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

350 zł