Wszystko
o samochodach

Motocykle / Motocykle

Fabrycznie wypasiony

Data publikacji: Autor: (boro)

Fot. Kawasaki Jedną z nowości Kawasaki na 2005 rok jest nowa wersja krążownika z serii VN - Vulcan VN 1600 Tourer.

Jedną z nowości Kawasaki na 2005 rok jest nowa wersja krążownika z serii VN - Vulcan VN 1600 Tourer.

 

Model jest już znany od kilku lat. Teraz poznamy jego nowe wcielenia, a najważniejszą zmianą w stosunku, choćby do ubiegłorocznego modelu, jest nowy silnik o pojemności 1552 ccm. Dotychczas tego potężnego cruisera napędzała jednostka o pojemności Fot. Kawasaki skokowej 1470 ccm.

 

Silnik w nowym Tourerze jest znany z modeli Classic i power cruisera Mean Streak. To jednak nie koniec udoskonaleń w tym modelu. Jest w pełni wyposażony we wszystkie niezbędne dodatki. Są pojemne kufry malowane w kolorze motocykla, solidna, okuta szyba i oparcie pasażera. W przypadku Tourera, firmy akcesoryjne nie będą miały zbyt wielkiego pola do popisu. Oczywiście, tego rodzaju motocykle można upiększać bez końca, jednak umiarkowani customerzy powinni się ograniczyć do drobiazgów, typu lusterka, obrysówki czy akcesoryjne manetki.

 

Seryjne udoskonalenia to m.in.: offset widelca wynoszący 15 mm (5 mm mniej niż w modelu VN1600A), który zapewnia stabilne prowadzenie, osłona silnika chroni go przed uszkodzeniem w przypadku przewrócenia się pojazdu. Podobne zadania mają osłony kufrów bocznych. Stylizacja, bardzo ładnie połączona w przypadku Tourera z ergonomią pojazdu, to m.in.: oparcie, uchwyty do trzymania oraz podesty na stopy, które zastąpiły podnóżki pasażera.

 

Dane techniczne:

 

Silnik: Chłodzony cieczą w układzie V-Twin

Pojemność:1552 ccm

Skrzynia biegów: 5-stopniowa

Ogumienie: przód 150/80-16, tył 170/7016

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Komentarze

  • burus (gość)

    ja mam kawa 750Vulcan z 2003r.Moj typ to jeden z najtanszych chopper! Moj sasiad ma jednak takie monstrum- dziwne i ciezkie,jak harley! Moj jest zaciezki a coz dopiero 1600cc? Mialem dotad harleya tez w wersji chopper.Nie potzrebuje Cruisera bo nigdzie daleko juz jezdzic nie moge a ten lubie bo mi przypomina moja mlodosc na BMW i Tryuphie w Polsce latach 60-70! Moja Kawa ma zwykly Vtwin silnik,chlodzony ciecza 4 zaw/cyl naped lancuchem.walki balansowe i naped walem kardana.hamulce pzrednie tarczowe hydr a tyl beben mech.ma znacznie lepsze osiagi niz moj Harley o 2 x wiekszym silniku OHV i swietnie lezy na drodze- bez zamiatania ogonem+ jest bezawaryjny!pali w granicach 6 l/100km- co obecnie jest b. wazne!Chociaz najwyzej 97OKT benzyny! niebawem znow cieplo wiec...? poki co zapuszczam go co tydzien w garazu ! Po 6 tys mil musialem wymienic mu przednia opone! Niestey nie ma na rynku zadnych w tym rozmiarze o ostrym biezniuku! ani do tylu tez- wiec z koniecznosci nadaje sie tylko na asfalt! i to mi sie TYLKO w nim niepodoba! Burus

  • andy z

    Mam takiego w wersji classic z 2006roku , mam go od nowego kosztowal w salonie $10.000.Przejechalem do tej pory pare stanow i zrobilem na nim 11.000 mil. Wielka frajda!!

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości