Nie od dziś wiadomo, że udana i ciekawa kampania reklamowa, w znacznym stopniu odpowiada za sprzedaż danego produktu.
Nie inaczej postępują twórcy spotów reklamujących nowe modele samochodów. Prześcigają się oni w pomysłach, bawią formą, aby stworzyć swojego rodzaju legendę i otoczkę, która wyzwalałaby u potencjalnego klienta potrzebę posiadania auta.
Nowy model F-Type pokazany jest jako element filmu sensacyjnego. Jako akompaniament do dźwięków jednostki V8 w tle słychać utwór ,,Burning Desire” wokalistki Lany Del Rey. Ponadto gwiazda w teledysku do tego utworu, wykorzystała Jaguara F-Type. W roli kierowcy możemy zobaczyć zdobywcę nagrody Emmy, Damiana Levisa. Wszystkiego dopełnia patronat Ridley Scott Associates (firmę produkcyjną realizującą filmy i reklamy należącą do słynnego reżysera).
Ceny nowego modelu Jaguara zaczynają się od 58,500 funtów za wersje podstawową. Chcąc cieszyć się wersją V8 S musimy zapłacić 79,950 funtów. Pięciolitrowa, 495-konna, jednostka V8 przyspiesza do 100 km/h w 4,2 sekundy. Prędkość maksymalna wersji V8 wynosi 300 km/h.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?