Filmowa kampania Jaguara

(ps)
Fot: Jaguar
Fot: Jaguar
Jaguar promując swój nowy model, jako słowo kluczowe wykorzystuje ,,Desire”(pragnienie).

Nie od dziś wiadomo, że udana i ciekawa kampania reklamowa, w znacznym stopniu odpowiada za sprzedaż danego produktu.

Fot: Jaguar
Fot: Jaguar

Nie inaczej postępują twórcy spotów reklamujących nowe modele samochodów. Prześcigają się oni w pomysłach, bawią formą, aby stworzyć swojego rodzaju legendę i otoczkę, która wyzwalałaby u potencjalnego klienta potrzebę posiadania auta.

Nowy model F-Type pokazany jest jako element filmu sensacyjnego. Jako akompaniament do dźwięków jednostki V8 w tle słychać utwór ,,Burning Desire” wokalistki Lany Del Rey. Ponadto gwiazda w teledysku do tego utworu, wykorzystała Jaguara F-Type. W roli kierowcy możemy zobaczyć zdobywcę nagrody Emmy, Damiana Levisa. Wszystkiego dopełnia patronat Ridley Scott Associates (firmę produkcyjną realizującą filmy i reklamy należącą do słynnego reżysera).

Ceny nowego modelu Jaguara zaczynają się od 58,500 funtów za wersje podstawową. Chcąc cieszyć się wersją V8 S musimy zapłacić 79,950 funtów. Pięciolitrowa, 495-konna, jednostka V8 przyspiesza do 100 km/h w 4,2 sekundy. Prędkość maksymalna wersji V8 wynosi 300 km/h.

hNcGgGMXXTs

ee0an77JcWA

K4D1-bI3p8Y

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty