Udział Forda w amerykańskim segmencie samochodów osobowych średniej klasy zwiększył się w latach 2006-2010 o 5,2 procent. Oznacza to wzrost sprzedaży z 142 502 sztuk w roku 2006 (6,2 procent udziału w rynku) do 219 219 egzemplarzy w roku 2010 (11,9 procent udziału w rynku).
- "Fusion jest naszym bestsellerem, który przyciąga do salonów sprzedaży Forda nowych klientów" - mówi Samantha Hoyt, manager ds. marketingu modelu Fusion. - "Aż 40% wszystkich nabywców tego modelu to osoby, które wcześniej nie jeździły samochodami Forda."
Nowy Ford Fusion zostanie oficjalnie pokazany podczas the North American International Auto Show w Detroit (9-22 stycznia) i wejdzie do sprzedaży wiosną 2012 roku.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?