Nowy Ranger napędzany będzie przez 2-litrowy silnik Diesla EcoBlue z technologią selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), zużywający o 9% mniej paliwa dzięki połączeniu z nowoczesną, 10-stopniową przekładnią automatyczną. Linię silników nowego Rangera otwiera mocna wersja Bi-turbo dwulitrowego silnika EcoBlue, generująca 213 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Dzięki tej zmianie pick-up zwiększy możliwości przewożenia ładunków i holowania.
Nowy Ranger, dostępny z pojedynczą, przedłużoną i podwójną kabiną jest wyposażony standardowo w napęd na cztery koła. Oferuje użytkownikom profesjonalnym i korzystającym z samochodu rekreacyjnie nowe narzędzia, poprawiające wygodę i własności użytkowe, włączając w to system łączności i rozrywki SYNC 3 Forda i wbudowany modem FordPass Connect.
Ranger jest pierwszym pojazdem w swojej klasie, który oferuje w standardzie układ aktywnego wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych, pomagający unikać kolizji lub zmniejszyć ich skutki oraz inteligentny ogranicznik prędkości. Dostępny jest także system wspomagający parkowanie, który uzupełnia istniejącą gamę zaawansowanych rozwiązań, dzięki którym prowadzenie samochodu staje się mniej stresujące.
Nowy Ranger, zgodnie ze swoim przeznaczeniem, został skonstruowany tak, aby radzić sobie w ekstremalnym terenie, zarówno pracując jak i służąc rekreacji. Pomaga w tym wiodąca w klasie głębokość brodzenia do 800 mm oraz prześwit wynoszący 230 mm. Kąt natarcia wynoszący 29-stopni oraz 21-stopniowy kąt zejścia pozwalają kierowcy czuć się pewnie przy pokonywaniu stromych przeszkód terenowych. Zdolnościom terenowym towarzyszy możliwość uciągu przyczepy o masie do 3 500 kg, oraz ładowność do 1252 kg.
Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?