Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37841 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Ford Ranger 2019. Teraz jeszcze mocniejszy

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Ford Ranger 

Nowy Ranger, zgodnie ze swoim przeznaczeniem, został skonstruowany tak, aby radzić sobie w ekstremalnym terenie, zarówno pracując jak i służąc rekreacji. Pomaga w tym wiodąca w klasie głębokość brodzenia do 800 mm oraz prześwit wynoszący 230 mm. Kąt natarcia wynoszący 29-stopni oraz 21-stopniowy kąt zejścia pozwalają kierowcy czuć się pewnie przy pokonywaniu stromych przeszkód terenowych. Zdolnościom terenowym towarzyszy możliwość uciągu przyczepy o masie do 3 500 kg, oraz ładowność do 1252 kg.

Fot. Ford 
Ford pokazał po raz pierwszy nowego Forda Rangera, pick-upa który zaoferuje europejskim klientom wyższy standard, lepsze osiągi, zmniejszone zużycie paliwa i zaawansowane systemy wspomagania kierowcy.

Nowy Ranger napędzany będzie przez 2-litrowy silnik Diesla EcoBlue z technologią selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), zużywający o 9% mniej paliwa dzięki połączeniu z nowoczesną, 10-stopniową przekładnią automatyczną. Linię silników nowego Rangera otwiera mocna wersja Bi-turbo dwulitrowego silnika EcoBlue, generująca 213 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Dzięki tej zmianie pick-up zwiększy możliwości przewożenia ładunków i holowania.

Ford Ranger 

Nowy Ranger, zgodnie ze swoim przeznaczeniem, został skonstruowany tak, aby radzić sobie w ekstremalnym terenie, zarówno pracując jak i służąc rekreacji. Pomaga w tym wiodąca w klasie głębokość brodzenia do 800 mm oraz prześwit wynoszący 230 mm. Kąt natarcia wynoszący 29-stopni oraz 21-stopniowy kąt zejścia pozwalają kierowcy czuć się pewnie przy pokonywaniu stromych przeszkód terenowych. Zdolnościom terenowym towarzyszy możliwość uciągu przyczepy o masie do 3 500 kg, oraz ładowność do 1252 kg.

Fot. Ford 
Nowy Ranger, dostępny z pojedynczą, przedłużoną i podwójną kabiną jest wyposażony standardowo w napęd na cztery koła. Oferuje użytkownikom profesjonalnym i korzystającym z samochodu rekreacyjnie nowe narzędzia, poprawiające wygodę i własności użytkowe, włączając w to system łączności i rozrywki SYNC 3 Forda i wbudowany modem FordPass Connect.

Zobacz także: Jakie czynniki wpływają na utratę wartości auta?

Ranger jest pierwszym pojazdem w swojej klasie, który oferuje w standardzie układ aktywnego wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych, pomagający unikać kolizji lub zmniejszyć ich skutki oraz inteligentny ogranicznik prędkości. Dostępny jest także system wspomagający parkowanie, który uzupełnia istniejącą gamę zaawansowanych rozwiązań, dzięki którym prowadzenie samochodu staje się mniej stresujące.

Nowy Ranger, zgodnie ze swoim przeznaczeniem, został skonstruowany tak, aby radzić sobie w ekstremalnym terenie, zarówno pracując jak i służąc rekreacji. Pomaga w tym wiodąca w klasie głębokość brodzenia do 800 mm oraz prześwit wynoszący 230 mm. Kąt natarcia wynoszący 29-stopni oraz 21-stopniowy kąt zejścia pozwalają kierowcy czuć się pewnie przy pokonywaniu stromych przeszkód terenowych. Zdolnościom terenowym towarzyszy możliwość uciągu przyczepy o masie do 3 500 kg, oraz ładowność do 1252 kg.

 Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?

Ford Ranger 

Nowy Ranger, zgodnie ze swoim przeznaczeniem, został skonstruowany tak, aby radzić sobie w ekstremalnym terenie, zarówno pracując jak i służąc rekreacji. Pomaga w tym wiodąca w klasie głębokość brodzenia do 800 mm oraz prześwit wynoszący 230 mm. Kąt natarcia wynoszący 29-stopni oraz 21-stopniowy kąt zejścia pozwalają kierowcy czuć się pewnie przy pokonywaniu stromych przeszkód terenowych. Zdolnościom terenowym towarzyszy możliwość uciągu przyczepy o masie do 3 500 kg, oraz ładowność do 1252 kg.

Fot. Ford

Ford Ranger

Nowy Ranger, zgodnie ze swoim przeznaczeniem, został skonstruowany tak, aby radzić sobie w ekstremalnym terenie, zarówno pracując jak i służąc rekreacji. Pomaga w tym wiodąca w klasie głębokość brodzenia do 800 mm oraz prześwit wynoszący 230 mm. Kąt natarcia wynoszący 29-stopni oraz 21-stopniowy kąt zejścia pozwalają kierowcy czuć się pewnie przy pokonywaniu stromych przeszkód terenowych. Zdolnościom terenowym towarzyszy możliwość uciągu przyczepy o masie do 3 500 kg, oraz ładowność do 1252 kg.

Fot. Ford

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Ford Ranger dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl

Ford Ranger Cena

Części dla marki Ford

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

656 zł