Podobnie jak w przypadku wersji przed liftingiem, do napędu Fiesty ST posłużył 1.6-litrowy silnik benzynowy o mocy 182 KM, który generuje także 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie postanowili jednak wprowadzić zmiany do układów kierowniczego i hamulcowego. Według zapewnień producenta, znacznie lepiej sprawdzają się teraz podczas sportowej jazdy.
Kolejnym elementem, który uległ zmianom, jest system kontroli toru jazdy ESC, który posiada 3 tryby pracy, w zależności od preferencji kierowcy. Z zewnątrz, auto poznamy pod grillu wypełnionym siatką o strukturze plastra miodu i dyfuzorze zintegrowanym z tylnym zderzakiem.
Według Forda, średnie zużycie paliwa Fiesty ST wynosi 5,9 l/100 km.
Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?