Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ford. Zmodernizowane modele Galaxy i S-Max

Wojciech Frelichowski
Ford wprowadził udoskonalenia dla dwóch swoich minivanów - S‑Max i Galaxy. W obu autach poprawiono stylistykę, komfort oraz łączność dla kierowców i pasażerów.

Modele S-Max i Galaxy Trend, Titanium i ST-Line można teraz łatwiej odróżnić, dzięki stylistyce przedniego pasa, podobnie jak odmieniono modele S-Max Vignale i Galaxy, który po raz pierwszy jest oferowany w luksusowej specyfikacji V-Line.

Najważniejsze wyróżniki nadwozia zmodernizowanych modeli:

  • jasna, chromowana górna osłona chłodnicy i osłony lamp przeciwmgielnych w modelach Galaxy i S-Max w specyfikacji Trend i Titanium,
  • charakterystyczna górna część osłony chłodnicy o strukturze plastra miodu z czarną ramką i czarne oprawy lamp przeciwmgielnych w inspirowanych samochodami Ford Performance modelach S-Max ST Line,
  • górna osłona chłodnicy „Flying V”, obramowana satynowym chromem i wykończone satynowym chromem oprawy lamp przeciwmgielnych dla ekskluzywnych modeli S-Max Vignale i Galaxy V-Line

Nowe wzory aluminiowych felg obejmują 18-calowy, 15-ramienny wzór z dwukolorowym wykończeniem maszynowo obrabianym metalem i perłowo szarym lakierem dla modeli S-Max i Galaxy Titanium oraz standardowe 17-calowy, 20-ramienne z dwukolorowym wykończeniem, maszynowo obrabianym metalem i perłowo szarym lakierem dla modeli Galaxy Titanium.

S-Max – dostępny w konfiguracjach pięcio- i siedmioosobowych, i Galaxy z siedmioma siedzeniami w standardzie, nadal oferują optymalny komfort, elastyczność i wszechstronność z 32 kombinacjami miejsc siedzących i przestrzeni bagażowej, a także innowacyjne składane fotele (Easy Fold) dla drugiego i trzeciego rzędu. System umożliwia składanie każdego z tylnych siedzeń na płasko za naciśnięciem guzika w panelu sterowania w bagażniku. Funkcja Power Raise jest również dostępna dla trzeciego rzędu siedzeń w modelu Galaxy.

Ponadto nowe fotele kierowcy i pasażera, dostępne dla modeli S-Max i Galaxy Trend oraz Titanium można regulować na 18 sposobów. Ta modernizacja zdobyła uznanie Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR) (Kampania na rzecz Zdrowszych Pleców), wiodącej organizacji, zajmującej się leczeniem chorób kręgosłupa.

Pokładowy modem FordPass Connect jest po raz pierwszy dostępny zarówno dla modelu S-Max, jak i Galaxy. FordPass Connect zamienia samochody w mobilne hotspoty Wi-Fi, umożliwiając im łączenie do 10 urządzeń i dając do nowego systemu wczesnego informowania, który powiadamia kierowcę o niebezpieczeństwie na drodze przed pojazdem zanim znajdzie się ono w zasięgu jego wzroku lub w polu działania czujników samochodu.

System zapewnia szereg wygodnych usług, takich jak lokalizacja pojazdu, funkcja statusu pojazdu, która informuje kierowcę o poziomie paliwa w zbiorniku, stanie instalacji alarmowej, konieczności wymiany oleju, itd., a także funkcja zdalnego ryglowania i odryglowania zamków drzwi.

W gamie silników dla modeli S-Max i Galaxy znalazła się 2-litrowa wysokoprężna jednostka napędowa EcoBlue, dostępna w trzech wariantach mocy: 150 KM, 190 KM oraz 240 KM bi-turbo.

Jak informuje producent, ośmiobiegowa automatyczna skrzynia Forda – sterowana za pomocą stylowego, ergonomicznego obrotowego pokrętła – została zaprojektowana tak, aby obniżyć zużycie paliwa, zapewnić dynamiczną pracę oraz płynną i szybką zmianę biegów. W ofercie dla modeli S-Max i Galaxy jest też sześciobiegową manualną skrzynię biegów.

Zobacz także: Porsche Macan w naszym teście

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty