Ford zwiększa swój udział w segmencie MPV

(pp) źródło: autoevolution.com
Fot. Ford
Fot. Ford
Choć takie modele jak Focus czy Fiesta wciąż są motorem napędowym sprzedaży Forda w Europie, nie można pominąć rosnącej popularności minivanów - C-Max'a i Grand C-Max'a. W porównaniu do ubiegłego roku, w ostatnich 12 miesiącach popyt na te auta zwiększył się dwukrotnie.
Fot. Ford
Fot. Ford

Obecna generacja minivanów Forda, która zadebiutowała w drugiej połowie 2010 roku, znalazła już ponad 135 tys. nabywców. Dzięki temu, udział amerykańskiego producenta w tym segmencie wzrósł z 6,7% do 12,7%.

- "Rodzina C-Max potwierdza, że na tak wymagającym rynku, jakim jest MPV, tylko stale unowocześniane produkty mają szansę odnieść rynkowy sukces. Jedynym sposobem na podwojenie sprzedaży było odebranie klientów konkurencji. Właśnie to udało nam się osiągnąć za sprawą C-Max'a" - powiedział Roelant de Waard, wicedyrektor marketingu Forda w Europie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty