Pod względem wizualnym, najnowsza wersja Navary nie różni się znacząco od swojego poprzednika. Japoński pick-up otrzymał właściwie identyczny tył, a zmiany widać głównie w bardziej agresywnym pasie przednim. Warto stwierdzić, że we Frankfurcie zadebiutuje europejska wersja auta, które jest już produkowane od roku.
Kabina Nissana Navara 2015 w dużym stopniu przypomina wnętrza ostatnich crossoverów japońskiego producenta. Podobieństwo widać choćby w przypadku kierownicy, czy deski rozdzielczej. System multimedialny, który zainstalowano na pokładzie samochodu, posiada zmieniony układ przełączników.
Inżynierowie Nissana przekonują, że najnowsza wersja modelu Navara posiada o wiele bardziej sztywną ramę, niż poprzednia. Przednie zawieszenie bazuje na układzie niezależnym, z kolei z tyłu pojawiły się resory piórowe.
Napędem europejskiej wersji Nissana Navara zajmie się 2.5-litrowy diesel, dostępny w dwóch edycjach - 163- i 190-konnej. W wersji bazowej przeniesieniem napędu (na przednią oś, lub opcjonalnie na cztery koła) zajmuje się 6-biegowa skrzynia manualna. Za dopłatą dostępna będzie 7-stopniowa przekładnia automatyczna.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?