Auto otrzymało m.in. nowe reflektory, które wyposażono w czteropunktowe światła do jazdy dziennej. Pokrywę silnika wzbogacono o prostokątny otwór z pionowymi żaluzjami. Samochód będzie również dostępny z nowymi wzorami felg aluminiowych.
Porsche postanowiło zachować asa w rękawie i nie ujawniać na razie zdjęć kabiny. Wiemy tylko tyle, że na pokładzie znajdzie się system Porsche Communication Management System, obsługiwany przez 7-calowy ekran. Sterowanie monitorem będzie możliwe za pomocą gestów.
Specjaliści Porsche zmodyfikowali tempomat, który będzie w stanie uruchomić hamulce, jeśli auto przekroczy ustaloną wcześniej prędkość. Wśród opcji znajdzie się asystent zmiany pasa ruchu, oraz system aktywnego zawieszenia PASM.
Jeśli klienci zdecydują się na zakup pakietu Chrono, otrzymają zmienioną kierownicę, wyposażoną w obrotowy przełącznik trybu jazdy. Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer. Standardowo silnik generuje 370 KM i 450 Nm, jednak w wariancie S moc wzrasta do 420 KM, a moment obrotowy do 500 Nm.
Warto wiedzieć: Nie tylko Krasić. TOP 10 piłkarzy z najlepszym CV w Ekstraklasie
Rozpędzenie się od 0 do 100 km/h zajmie 911 Carrera 4,2 sekundy. W przypadku mocniejszego modelu S jest to 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi z kolei 308 km/h. Zmniejszono jednocześnie spalanie, ponieważ Carrera S ma zużywać średnio 7,7 litra paliwa na 100 kilometrów (poprzednik spalał 8,7 l).
Debiut Porsche 911 Carrera w niemieckich salonach odbędzie się 12 grudnia. Wersja bazowa będzie kosztowała 96 605 euro.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?