Frankfurt 2015. Porsche 911 Carrera po liftingu [galeria]

(kr)
Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer / Fot. Porsche
Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer / Fot. Porsche
Salon samochodowy we Frankfurcie startuje już za tydzień. Odwiedzający wystawę będą świadkami premiery odświeżonego Porsche 911 Carrera. Koncern opublikował właśnie pierwsze zdjęcia nowości.
Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer / Fot. Porsche
Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer / Fot. Porsche

Auto otrzymało m.in. nowe reflektory, które wyposażono w czteropunktowe światła do jazdy dziennej. Pokrywę silnika wzbogacono o prostokątny otwór z pionowymi żaluzjami. Samochód będzie również dostępny z nowymi wzorami felg aluminiowych.

Porsche postanowiło zachować asa w rękawie i nie ujawniać na razie zdjęć kabiny. Wiemy tylko tyle, że na pokładzie znajdzie się system Porsche Communication Management System, obsługiwany przez 7-calowy ekran. Sterowanie monitorem będzie możliwe za pomocą gestów.

Specjaliści Porsche zmodyfikowali tempomat, który będzie w stanie uruchomić hamulce, jeśli auto przekroczy ustaloną wcześniej prędkość. Wśród opcji znajdzie się asystent zmiany pasa ruchu, oraz system aktywnego zawieszenia PASM.

Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer / Fot. Porsche
Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer / Fot. Porsche

Jeśli klienci zdecydują się na zakup pakietu Chrono, otrzymają zmienioną kierownicę, wyposażoną w obrotowy przełącznik trybu jazdy. Napędem Porsche 911 Carrera po liftingu zajmie się podwójnie doładowana jednostka 3-litrowa boxer. Standardowo silnik generuje 370 KM i 450 Nm, jednak w wariancie S moc wzrasta do 420 KM, a moment obrotowy do 500 Nm.

Warto wiedzieć: Nie tylko Krasić. TOP 10 piłkarzy z najlepszym CV w Ekstraklasie

Rozpędzenie się od 0 do 100 km/h zajmie 911 Carrera 4,2 sekundy. W przypadku mocniejszego modelu S jest to 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi z kolei 308 km/h. Zmniejszono jednocześnie spalanie, ponieważ Carrera S ma zużywać średnio 7,7 litra paliwa na 100 kilometrów (poprzednik spalał 8,7 l).

Debiut Porsche 911 Carrera w niemieckich salonach odbędzie się 12 grudnia. Wersja bazowa będzie kosztowała 96 605 euro.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty