Frankfurt 2019. Tak będzie wyglądać stoisko Opla

Mariusz Michalak
Nowy Opel Corsa i Corsa-e, Opel Grandland X z napędem hybrydowym plug-in oraz nowy Opel Astra będą miały swoje światowe premiery na tegorocznych targach IAA we Frankfurcie (dni dla publiczności: 12-22 września). Kolejnym wyjątkowym debiutantem jest Corsa‑e Rally — pierwszy elektryczny samochód rajdowy dla klientów prywatnych na świecie.

Producent z Rüsselsheim zaprasza na swoje wyjątkowe stoisko „OPELHAUS 120” na targach we Frankfurcie. Nazwa stoiska zdradza, czego goście mogą oczekiwać od Opla: głęboko zakorzenionej w tradycji niemieckiej marki ze „120‑letnią historią produkcji samochodów”, a jednocześnie otwartości na nowe rozwiązania.

Stoisko wyraźnie nawiązuje do stylistyki Bauhausu wzbogaconej o nowoczesne akcenty Opla. Jego motywem przewodnim jest hasło: „Opel stawia na elektryczność!”.

Będzie to można zauważyć już pierwszego dnia prasowego (10 września 2019 r.) na targach IAA, ponieważ tym razem nie przewidziano klasycznej inauguracyjnej konferencji prasowej. Zamiast tego dyrektor generalny firmy Opel, Michael Lohscheller, o godz. 9:05 w bardzo szczególny sposób otworzy stoisko marki (nr D31 w Hali 11.0).

Fot. Opel
Fot. Opel

Na stoisku można będzie zobaczyć 12 pojazdów, w tym nowego Opla Corsę, Grandlanda X Hybrid4, nową Astrę w wersji pięciodrzwiowej i Sports Tourer, Zafirę Life, Combo Life oraz Insignię. Przejrzysty układ ekspozycji zapewni łatwy dostęp do każdego prezentowanego samochodu.

Jednak Opel nie byłby sobą, gdyby do tradycyjnych cech nie dodał elementów ważnych dla współczesnego człowieka. Atrakcją stoiska OPELHAUS będzie „e‑Path” („e‑ścieżka”) podświetlona w ciepłym żółtym kolorze Opla, która przełamuje zasadniczo liniową strukturę ekspozycji. Elektryczna ścieżka łączy się następnie z tylną ścianą i biegnie w górę ukośnej rampy, na której stoją legendarny Opel Elektro‑GT i Corsa‑e Rally. Cała instalacja stanowi pomost między przeszłymi i przyszłymi rozwiązaniami w elektrycznej mobilności. Obok elektrycznej ścieżki drugim elementem przełamującym uporządkowaną strukturę stoiska jest duże, cyfrowe i podświetlone logo Opla na lewej ściance.

Obok sklepu Opla z zupełnie nowym asortymentem ustawiono ścianki informacyjne poświęcone kolejnym najważniejszym etapom rozwoju firmy Opel jako producenta samochodów. Za pomocą tabletów i rozszerzonej rzeczywistości goście będą mogli „prześwietlić” Corsę‑e oraz Grandlanda X Hybrid4 i zajrzeć pod maski silników obu modeli. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się, jak zbudowany jest zespół napędowy samochodu elektrycznego, wystarczy, że skieruje obiektyw tabletu na prezentowany pojazd, a zobaczy go z zupełnie nowej perspektywy... Odwiedzający będą mogli również uwiecznić swoją wizytę na targach IAA, fotografując się przy dużej, żółtej, interaktywnej i elektrycznej literze „E” pośrodku stoiska Opla. Przewidziano także miejsca na odpoczynek, dyskusje oraz rozmowy ze specjalistami z firmy Opel w typowej dla tej marki nowoczesnej, kosmopolitycznej i przystępnej atmosferze.

Informacje o „OPELHAUS 120” na targach IAA

  • Całkowita powierzchnia stoiska: 987 metrów kwadratowych
  • Wysokość tylnej ściany: 6 metrów (maksymalna dopuszczalna wysokość stoiska)
  • Atrakcje: „e-Path” z modelami Opel Corsa‑e, Elektro-GT i Corsa‑e Rally
  • Czas planowania: 11 miesięcy
  • Czas budowy: 17 dni
  • Ekspozycja: 11 pojazdów w dni prasowe, 12 pojazdów w dni dla publiczności oraz 2 pojazdy na podwyższeniu i pakiet akumulatorów do Corsy‑e

Zobacz także: Porsche Macan w naszym teście

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty