Facebook Marketplace wzbogacił się o nową kategorię - samochody. Dzięki temu dealerzy oraz komisy będą mogły prezentować swoją ofertę oraz w prosty sposób skontaktować się z potencjalnymi nabywcami. Facebook nawiązał już współpracę z kilkoma serwisami ogłoszeniowymi.
Użytkownicy będą mogli posortować oferty m.in. po marce, modelu, czy roku produkcji. Po dokonaniu interesującego auta, będzie można za pomocą Messengera bezpośrednio skontaktować się z przedstawicielem dealera czy komisu.
Usługa początkowo zostanie uruchomiona w USA. Rozwiązanie Facebook Marketplace nie zostało jeszcze wprowadzone w Polsce.
Zobacz także: Seat Ibiza 1.0 TSI w naszym teście
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?