1 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Fiat Panda II...

Fiat Panda II (2003-2012). Który silnik wybrać?

Fiat Panda II

Chociaż proste w konstrukcji, zawieszenie Pandy kiepsko znosi jazdę po polskich drogach. Przedwcześnie zużywają się amortyzatory, luzy pojawiają się też na wahaczach. Ich sworznie nie są wymienne. Trwałością nie grzeszą też sprężyny i łączniki stabilizatora. Cieszą niskie ceny elementów zawieszenia, martwi to, że trzeba je wymieniać czasami co 20-30 tys. km przebiegu.

Fot. Fiat

Zobacz również

Pałac w Ponarach nad bajecznym Jeziorem Narie, nadal czeka na swoją szansę

Pałac w Ponarach nad bajecznym Jeziorem Narie, nadal czeka na swoją szansę

Niesamowita seria Bayeru Leverkusen trwa dalej. Łukasz Fabiański mógł ich zatrzymać

Niesamowita seria Bayeru Leverkusen trwa dalej. Łukasz Fabiański mógł ich zatrzymać

Polecamy

Badanie techniczne samochodu. Jaki koszt w 2024 roku?

Badanie techniczne samochodu. Jaki koszt w 2024 roku?

Modele Jeep w abonamencie dla firm. Łatwiej pozyskać nowe auto

Modele Jeep w abonamencie dla firm. Łatwiej pozyskać nowe auto

Ubezpieczenie OC dla samochodu. Czy można nie płacić, gdy auto tylko stoi w garażu?

Ubezpieczenie OC dla samochodu. Czy można nie płacić, gdy auto tylko stoi w garażu?