21 z 32
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Nie jestem wielkim fanem hybryd typu plug-in, bowiem...

Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV 265 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Nie jestem wielkim fanem hybryd typu plug-in, bowiem sprawdzają się w bardzo niewielu scenariuszach eksploatacji. W każdym innym przypadku, nie są ani dobrymi elektrykami (niewielki zasięg), ani hybrydami (po rozładowaniu baterii bywają bezsensowne), ani konwencjonalnymi autami spalinowymi (wysokie spalanie i zmniejszony bak). Do testu Kii Sorento w wersji PHEV podchodziłem sceptycznie. Czy znów się rozczarowałem?
Fot. Kamil Rogala

Zobacz również

Maszyny do pracy w ogrodnictwie i leśnictwie potrzebują wsparcia
Materiał promocyjny

NOWE
Maszyny do pracy w ogrodnictwie i leśnictwie potrzebują wsparcia

Półfinały Ligi Mistrzów i Ligi Europy bez angielskich klubów pierwszy raz od 9 lat

NOWE
O TYM SIĘ MÓWI
Półfinały Ligi Mistrzów i Ligi Europy bez angielskich klubów pierwszy raz od 9 lat

Polecamy

Badanie techniczne samochodu. Jaki koszt w 2024 roku?

Badanie techniczne samochodu. Jaki koszt w 2024 roku?

Modele Jeep w abonamencie dla firm. Łatwiej pozyskać nowe auto

Modele Jeep w abonamencie dla firm. Łatwiej pozyskać nowe auto

Rejestracja samochodu zabytkowego 2024. Tak otrzymasz żółte tablice rejestracyjne

Rejestracja samochodu zabytkowego 2024. Tak otrzymasz żółte tablice rejestracyjne