5 z 22
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mazda nie boi się iść pod prąd. Zamiast obniżania pojemności...

Mazda CX-5 2.5 SKYACTIV-G 194 KM 6AT 4×4. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny

Mazda nie boi się iść pod prąd. Zamiast obniżania pojemności skokowej silników i dodawania kolejnych turbosprężarek, trzyma się swojej filozofii i proponuje SUV-a z 2,5-litrowym, wolnossącym benzyniakiem połączonym z klasyczną, automatyczną, hydrokinetyczną skrzynią biegów. Jak nowa Mazda CX-5 opiera się konkurencji sprawdzamy na przykładzie topowej wersji benzynowej tego modelu.

Fot. Jakub Mielniczak

Zobacz również

Kabaret Mumio świętuje ćwierćwiecze istnienia na scenie NCK. Będą najlepsze skecze

Kabaret Mumio świętuje ćwierćwiecze istnienia na scenie NCK. Będą najlepsze skecze

Burmistrz Myśliborza odmawia zgody na blokadę S3 przez rolników

Burmistrz Myśliborza odmawia zgody na blokadę S3 przez rolników

Polecamy

Rejestracje aut. Wszystko rośnie, ale spada... Już wyjaśniamy!

Rejestracje aut. Wszystko rośnie, ale spada... Już wyjaśniamy!

Oświetlenie. Rząd zbada czy reflektory aut oślepiają kierowców

Oświetlenie. Rząd zbada czy reflektory aut oślepiają kierowców

Nowy podatek od aut spalinowych. Polska wycofa się z kolejnej opłaty dla kierowców?

Nowy podatek od aut spalinowych. Polska wycofa się z kolejnej opłaty dla kierowców?