Opel. 120 godzin okazji na 120-lecie marki

Paweł Piątek
W 2019 r. marka Opel świętuje 120-lecie produkcji samochodów, a więc i 120-lecie technologii, które niemiecki producent udostępnia szerokiemu gronu odbiorców. Dla uczczenia tej rocznicy marka Opel w dniach od 23 do 27 kwietnia przeprowadzi specjalną jubileuszową kampanię sprzedażową „120 godzin na 120 lat Opla”.

„Jeszcze przed majówką rusza jubileuszowa kampania z okazji 120-lecia produkcji samochodów marki Opel. Przez 120 godzin klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert na samochody osobowe i dostawcze dostępne do odbioru praktycznie od ręki” – mówi Grzegorz Handzlik, dyrektor marki Opel w Polsce.

W czasie trwania limitowanej czasowo specjalnej oferty jubileuszowej klienci będą mogli zakupić w atrakcyjnej cenie swój wymarzony model spośród wyselekcjonowanej puli samochodów osobowych i dostawczych.

Promocją objęta jest szeroka gama modeli, od bestsellerowej kompaktowej Astry, przez sportową gamę rodziny X – Crosslanda X, Mokkę X i Grandlanda X – flagową Insignię, aż po dostawcze Combo Cargo i Movano. Informacje na temat dostępnych od ręki samochodów objętych ofertą będzie można uzyskać u autoryzowanych dystrybutorów marki Opel w Polsce.

Zobacz także: Kia Picanto w naszym teście

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty