2 z 25
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Zapewne większość zna powiedzenie, że „Bus musi latać”....

Opel Zafira-e Life 136 KM (50 kWh). Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii i ceny

Zapewne większość zna powiedzenie, że „Bus musi latać”. Owszem, coś w tym jest, w końcu po to kupuje się duże i przestronne auto, aby z niego korzystać. W przypadku Opla Zafiry-e Life jest nieco inaczej, bo po około 170-200 kilometrach podróży, czeka nas obowiązkowa przerwa na ładowanie baterii. Ta wersja nie może i nie powinna „latać” w trasach. Do czego więc została stworzona? Postanowiłem sprawdzić to przy okazji testu elektrycznej wersji Zafiry-e Life z baterią o pojemności 50 kWh.
Fot. Kamil Rogala

Zobacz również

Hamulec wylotowy zmniejsza: [Milionerzy TVN pytanie, odpowiedź]

NOWE
Hamulec wylotowy zmniejsza: [Milionerzy TVN pytanie, odpowiedź]

Święto żużla coraz bliżej. Grand Prix w Gorzowie za dwa miesiące

Święto żużla coraz bliżej. Grand Prix w Gorzowie za dwa miesiące

Polecamy

Mio MiVue C595W Dual. Nowy zestaw podwójnych wideorejestratorów

Mio MiVue C595W Dual. Nowy zestaw podwójnych wideorejestratorów

Morskie Oko parking 2024. Zaparkujesz za darmo - jest jeden warunek

Morskie Oko parking 2024. Zaparkujesz za darmo - jest jeden warunek

Ceny paliw. Uwaga kierowcy. Tyle wkrótce może kosztować paliwo

Ceny paliw. Uwaga kierowcy. Tyle wkrótce może kosztować paliwo