5 z 25
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Zapewne większość zna powiedzenie, że „Bus musi latać”....

Opel Zafira-e Life 136 KM (50 kWh). Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii i ceny

Zapewne większość zna powiedzenie, że „Bus musi latać”. Owszem, coś w tym jest, w końcu po to kupuje się duże i przestronne auto, aby z niego korzystać. W przypadku Opla Zafiry-e Life jest nieco inaczej, bo po około 170-200 kilometrach podróży, czeka nas obowiązkowa przerwa na ładowanie baterii. Ta wersja nie może i nie powinna „latać” w trasach. Do czego więc została stworzona? Postanowiłem sprawdzić to przy okazji testu elektrycznej wersji Zafiry-e Life z baterią o pojemności 50 kWh.
Fot. Kamil Rogala

Zobacz również

Wynik Jagiellonia - Pogoń to "tlen dla Śląska i Lecha". Sytuacja w tabeli

Wynik Jagiellonia - Pogoń to "tlen dla Śląska i Lecha". Sytuacja w tabeli

Nie tak miało być. Porażka Hutnika na otwarcie półfinału o awans do I ligi

Nie tak miało być. Porażka Hutnika na otwarcie półfinału o awans do I ligi

Polecamy

Konfiskata samochodu pijanym kierowcom. Tak zmienią się przepisy

Konfiskata samochodu pijanym kierowcom. Tak zmienią się przepisy

Tak oszukują nieuczciwi sprzedawcy. Przeczytaj, by nie wpaść w pułapkę!

Tak oszukują nieuczciwi sprzedawcy. Przeczytaj, by nie wpaść w pułapkę!

Badanie techniczne samochodu. Jaki koszt w 2024 roku?

Badanie techniczne samochodu. Jaki koszt w 2024 roku?