Genewa 2016. Premiera Audi Q2

(mm/ip) TVN/x-news
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM) / Fot. Audi
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM) / Fot. Audi
Na salonie samochodowym w Genewie, koncern z Ingolstadt prezentuje kompaktowe Audi Q2 – miejski samochód do użytku codziennego i rekreacyjnego.
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM) / Fot. Audi

„Audi Q2 stworzyliśmy z myślą o młodych klientach” – wyjaśnia Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. Mierzące 4,19 metra długości Audi Q2 na drodze prezentuje się atletycznie. Klienci mogą dowolnie kształtować wiele detali, a do wyboru mają dwie linie wyposażeniowe. Kolory akcentują zarówno jego wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze pojazdu. W stosunku do kierownicy kierowca siedzi głęboko, a obsługa jest intuicyjna.

Audi virtual cockpit i wyświetlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy dostępne są opcjonalnie. Wachlarz systemów inforozrywki otwiera system nawigacji Audi MMI Navigation plus z funkcją Audi connect. Audi wnosi też nową jakość do tej klasy aut, montując w Q2 systemy wsparcia kierowcy rodem z luksusowych limuzyn. System ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front może zapobiec zderzeniom z pieszymi i z innymi pojazdami, a korzystający z radaru tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami z funkcją Stop & Go i asystent jazdy w korkach, stanowią wstępny etap do rozwoju systemów autonomicznej jazdy.

Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM). Zwrotność zapewnia standardowy, progresywny układ kierowniczy i sportowe podwozie – do wyboru z systemem kontroli amortyzacji – oraz opcjonalny system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. A

Audi Q2 pojawi się na rynku europejskim jesienią 2016 r.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty