Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Giełda samochodowa w Rzeszowie (1.06) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - 01.06.2014r.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - 01.06.2014r.
500 samochodów wjechało w niedzielę na giełdę w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - 01.06.2014r.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - 01.06.2014r.

ALFA ROMEO
156: 5,6 tys. zł (99 r.);
AUDI
A3: 39,8 tys. zł (10 r.), 10,7 tys. zł (00 r.); A4: 26,1 tys. zł (05 r.), 19,8 tys. zł (01 r.), 9,6 tys. zł (99 r.), 7,5 tys. zł (97 r.); A6: 16,0 tys. zł (03 r.); A8: 12,0 tys. zł (97 r.); TT: 18,0 tys. zł (00 r.);
BMW
3: 15,5 tys. zł (02 r.), 12,8 tys. zł (00 r.); 5: 32,5 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (01 r.), 8,6 tys. zł (98 r.); X5: 31,5 tys. zł (02 r.);
CHEVROLET
Kalos: 11,9 tys. zł (04 r.); Lacetti: 9,0 tys. zł (06 r.);
CITROEN
C2: 13,0 tys. zł (05 r.); C3: 15,0 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (04 r.); C4: 18,9 tys. zł (07 r.), 14,6 tys. zł (05 r.); Xsara Picasso: 11,9 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (00 r.); C5: 35,0 tys. zł (08 r.); Berlingo: 12,9 tys. zł (07 r.);
DAEWOO
Matiz: 4,0 tys. zł (99 r.); Lanos: 4,5 tys. zł (99 r.); Nubira: 4,9 tys. zł (00 r.);
FIAT
Seicento: 4,5 tys. zł (00 r.); Panda: 11,2 tys. zł (05 r.); Punto: 16,9 tys. zł (06 r.), 9,8 tys. zł (04 r.), 6,5 tys. zł (01 r.), 4,1 tys. zł (99 r.); Palio Weekend: 2,8 tys. zł (99 r.); Bravo: 23,0 tys. zł (08 r.); Stilo: 8,9 tys. zł (03 r.);
FORD
Ka: 19,9 tys. zł (11 r.); Fiesta: 21,5 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (06 r.), 6,7 tys. zł (01 r.); Focus: 8,3 tys. zł (01 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Mondeo: 31,0 tys. zł (07 r.), 9,6 tys. zł (02 r.), 2,3 tys. zł (95 r.); Galaxy: 24,0 tys. zł (05 r.), 5,4 tys. zł (98 r.);
HONDA
Jazz: 23,7 tys. zł (08 r.), 14,4 tys. zł (03 r.); Civic: 17,6 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (99 r.), Accord: 11,0 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (99 r.); CR-V: 53,0 tys. zł (08 r.), 15,5 tys. zł (01 r.);
HYUNDAI
i10: 21,0 tys. zł (10 r.); i30: 30,0 tys. zł (09 r.); i40: 61,8 tys. zł (11 r.); Tucson: 21,2 tys. zł (05 r.);
JEEP
Grand Cherokee: 18,0 tys. zł (99 r.);
MAZDA
2: 22,7 tys. zł (09 r.), 12,9 tys. zł (04 r.); 3/323: 23,2 tys. zł (06 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 4,7 tys. zł (96 r.); 6/626: 31,0 tys. zł (08 r.), 10,2 tys. zł (02 r.); Premacy: 12,0 tys. zł (03 r.);
MERCEDES
A-klasa: 21,8 tys. zł (05 r.), 11,3 tys. zł (02 r.); C-Klasa: 25,0 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (01 r.); E-klasa: 25,9 tys. zł (03 r.), 9,2 tys. zł (96 r.);
NISSAN
Micra: 10,0 tys. zł (03 r.);
OPEL
Agila: 21,9 tys. zł (08 r.); Corsa: 17,0 tys. zł (07 r.), 14,7 tys. zł (05 r.); Astra I: 4,0 tys. zł (95 r.); Astra II: 10,6 tys. zł (00 r.); Astra III: 16,9 tys. zł (06 r.); Meriva: 17,6 tys. zł (07 r.), 13,0 tys. zł (05 r.); Vectra: 22,9 tys. zł (07 r.), 19,4 tys. zł (06 r.), 13,2 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (00 r.);
PEUGEOT
107: 15,9 tys. zł (08 r.); 206: 7,6 tys. zł (01 r.); 207: 14,0 tys. zł (07 r.); 208: 28,0 tys. zł (12 r.); 307: 15,4 tys. zł (07 r.); 308: 30,0 tys. zł (10 r.); 407: 15,0 tys. zł (06 r.); Partner: 28,6 tys. zł (09 r.);
RENAULT
Clio: 15,5 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (05 r.), 9,4 tys. zł (03 r.), 8,3 tys. zł (01 r.), 5,6 tys. zł (99 r.); Megane: 22,5 tys. zł (10 r.), 12,2 tys. zł (04 r.), 6,0 tys. zł (99 r.); Laguna: 12,6 tys. zł (06 r.), 9,3 tys. zł (03r.), 6,4 tys. zł (99 r.); Scenic: 13,8 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (01 r.);
SEAT
Ibiza: 27,9 tys. zł (09 r.), 15,5 tys. zł (06 r.); Cordoba: 13,0 tys. zł (06 r.); Leon: 38,9 tys. zł (10 r.), 17,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 9,5 tys. zł (99 r.); Toledo: 11,5 tys. zł (01 r.); Alhambra: 15,8 tys. zł (03 r.);
SKODA
Felicia: 3,0 tys. zł (98 r.); Fabia: 25,0 tys. zł (10 r.), 19,0 tys. zł (08 r.), 11,6 tys. zł (03 r.); Octavia: 35,0 tys. zł (09 r.), 25,9 tys. zł (07 r.), 12,7 tys. zł (03 r.), 11,4 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); Superb: 25,5 tys. zł (06 r.);
SUZUKI
Swift: 18,5 tys. zł (07 r.); Vitara: 14,9 tys. zł (01 r.);
TOYOTA
Aygo: 15,3 tys. zł (07 r.), 14,8 tys. zł (06 r.); Yaris: 17,9 tys. zł (06 r.), 10,9 tys. zł (01 r.); Corolla: 28,0 tys. zł (07 r.), 18,2 tys. zł (05 r.), 10,2 tys. zł (01 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Auris: 27,0 tys. zł (09 r.); Avensis: 39,0 tys. zł (09 r.), 26,9 tys. zł (06 r.), 22,5 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (99 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 17,5 tys. zł (07 r.), 8,9 tys. zł (01 r.), 4,6 tys. zł (96 r.), 1,5 tys. zł (91 r.); Caddy: 3,8 tys. zł (00 r.); Golf: 29,5 tys. zł (08 r.), 22,9 tys. zł (07 r.), 17,3 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (00 r.), 7,2 tys. zł (98 r.), 4,3 tys. zł (95 r.), 3,1 tys. zł (93 r.); Passat: 35,9 tys. zł (09 r.), 28,6 tys. zł (07 r.), 22,8 tys. zł (05 r.), 15,1 tys. zł (03 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 5,8 tys. zł (95 r.); Touran: 17,8 tys. zł (03 r.); Sharan: 21,5 tys. zł (01 r.); Touareg: 40,0 tys. zł (03 r.); Caddy: 4,9 tys. zł (97 r.); Transporter: 29,0 tys. zł (03 r.), 13,9 tys. zł (00 r.);
VOLVO
S40: 25,0 tys. zł (05 r.); S60: 31,0 tys. zł (07 r.); V70: 11,9 tys. zł (02 r.).

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty