Giełda samochodowa w Rzeszowie (28.08) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (28.08) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (28.08) - ceny i zdjęcia
Włoski Piaggio APE 50 (na zdj.) to bez wątpienia jedna z największych atrakcji wczorajszej giełdy samochodowej W Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (28.08) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (28.08) - ceny i zdjęcia

Mały trójkołowiec wyposażony m.in. w pojemną skrzynię ładunkową to jeden z najpopularniejszych pojazdów użytkowych we Włoszech. Pojazd jest napędzany przez dwusuwowy silnik o poj. 50 ccm. Egzemplarz sprzedawany wczoraj na Załężu pochodził z 2003 roku. Kosztował 2,6 tys. zł.

Obok niego olbrzymim zainteresowaniem cieszył się wyprodukowany w 2007 roku Volkswagen Golf GTI. Soczyście pomarańczowy hatchback do Polski został sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych. Pod maską miał dwulitrowy, 200-konny silnik. Właścicielka wyceniła go na 50 tys. zł.

Średnie ceny z giełdy w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 9,5 tys. zł (00 r.);

AUDI
80: 6,5 tys. zł (93 r.); A3: 42,6 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (99 r.); A4: 27,4 tys. zł (03 r.), 18,0 tys. zł (00 r.), 7,9 tys. zł (95 r.); A6: 29,0 tys. zł (04 r.), 20,5 tys. zł (00 r.); TT: 20,4 tys. zł (99 r.);

BMW
3: 23,5 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (00 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CITROEN
Saxo: 6,4 tys. zł (99 r.); C3: 22,5 tys. zł (07 r.), 13,4 tys. zł (03 r.); Xsara: 9,9 tys. zł (00 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 27,5 tys. zł (07 r.);

DAEWOO
Matiz: 3,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,9 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,0 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Panda: 12,0 tys. zł (04 r.); Punto: 17,5 tys. zł (06 r.), 3,4 tys. zł (98 r.);

FORD
Fiesta: 33,0 tys. zł (10 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Focus: 23,6 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); C-Max: 27,7 tys. zł (04 r.); Mondeo: 20,0 tys. zł (04 r.), 14,0 tys. zł (01 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.);

HONDA
Civic: 18,0 tys. zł (02 r.), 9,2 tys. zł (99 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 12,0 tys. zł (99 r.); CR-V: 18,5 tys. zł (00 r.);

JEEP
Cherokee: 36,8 tys. zł (05 r.);

LAND ROVER
Freelander: 19,3 tys. zł (00 r.);

MAZDA
2: 21,9 tys. zł (05 r.); 3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 22,5 tys. zł (05 r.), 16,8 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł (97 r.); Premacy: 28,5 tys. zł (02 r.);

MERCEDES
A-klasa: 15,5 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); E-klasa: 14,5 tys. zł (00 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 10,5 tys. zł (99 r.);

NISSAN
Micra: 4,8 tys. zł (95 r.); Almera: 16,0 tys. zł (04 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 17,0 tys. zł (02 r.);

OPEL
Corsa: 26,6 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Astra I: 6,2 tys. zł (99 r.); Astra II: 16,7 tys. zł (04 r.), 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 27,5 tys. zł (05 r.); Vectra: 22,9 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Zafira: 34,0 tys. zł (06 r.), 17,4 tys. zł (01 r.);

PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.); 306: 7,5 tys. zł (98 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 9,3 tys. zł (98 r.); 407: 39,5 tys. zł (08 r.); 607: 19,5 tys. zł (02 r.); Partner: 22,0 tys. zł (07 r.);

RENAULT
Clio: 11,8 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,5 tys. zł (06 r.), 13,9 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 14,8 tys. zł (03 r.), 7,0 tys. zł (00 r.); Scenic: 24,0 tys. zł (06 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Espace: 15,3 tys. zł (02 r.);

SAAB
9-5: 12,5 tys. zł (00 r.);

SEAT
Ibiza: 25,0 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (06 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Leon: 21,0 tys. zł (02 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 21,5 tys. zł (02 r.);

SKODA
Felicia: 4,0 tys. zł (98 r.); Fabia: 14,5 tys. zł (03 r.); Octavia: 28,0 tys. zł (06 r.), 20,5 tys. zł (03 r.), 15,6 tys. zł (00 r.), 11,8 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUZUKI
Swift: 25,0 tys. zł (07 r.); Grand Vitara: 38,5 tys. zł (05 r.);

TOYOTA
Yaris: 11,8 tys. zł (02 r.); Corolla: 25,5 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 31,5 tys. zł (04 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 13,0 (02 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); Bora: 15,0 tys. zł (99 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 12,3 tys. zł (98 r.), 4,9 tys. zł (97 r.); Golf GTI: 50,0 tys. zł (07 r.); Vento: 6,9 tys. zł (98 r.); Passat: 41,5 tys. zł (06 r.), 22,5 tys. zł (03 r.), 22,8 tys. zł (01 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 41,0 tys. zł (07 r.), 25,0 tys. zł (03 r.); Sharan: 10,0 tys. zł (97 r.); Transporter: 36,0 tys. zł (05 r.).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty