Giełda samochodowa w Rzeszowie (29.06) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie - 22.06.2014r.
Giełda w Rzeszowie - 22.06.2014r.
Aż 600 samochodów wystawiono do sprzedaży podczas niedzielnej giełdy w Rzeszowie. Sprawdź średnie ceny wywoławcze i obejrzyj zdjęcia najciekawszych pojazdów.
Giełda w Rzeszowie - 22.06.2014r.
Giełda w Rzeszowie - 22.06.2014r.

ALFA ROMEO
156: 7,8 tys. zł (02 r.);
AUDI
A3: 24,1 tys. zł (06 r.), 12,8 tys. zł (01 r.); A4: 23,0 tys. zł (04 r.), 18,3 tys. zł (01 r.), 12,5 tys. zł (00 r.), 6,7 tys. zł (97 r.); A6: 12,6 tys. zł (02 r.);
BMW
3: 28,0 tys. zł (08 r.), 15,0 tys. zł (02 r.), 12,8 tys. zł (00 r.), 3,9 tys. zł (93 r.); 5: 17,5 tys. zł (02 r.), 8,6 tys. zł (98 r.), 4,0 tys. zł (88 r.);
CHEVROLET
Spark: 16,8 tys. zł (11 r.); Lacetti: 9,0 tys. zł (06 r.);
CITROEN
C3: 14,2 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (04 r.); Xsara Picasso: 11,0 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (00 r.); Xantia: 4,9 tys. zł (00 r.); C5: 35,0 tys. zł (08 r.); Berlingo: 13,9 tys. zł (05 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,7 tys. zł (99 r.); Lanos: 3,7 tys. zł (98 r.); Nubira: 4,9 tys. zł (00 r.);
FIAT
Seicento: 3,2 tys. zł (99 r.); Panda: 13,0 tys. zł (06 r.); Punto: 16,9 tys. zł (06 r.), 8,2 tys. zł (04 r.), 6,5 tys. zł (01 r.), 3,4 tys. zł (94 r.); Stilo: 9,2 tys. zł (03 r.);
FORD
Fiesta: 12,2 tys. zł (06 r.), 8,0 tys. zł (00 r.); Focus: 17,9 tys. zł (05 r.), 9,2 tys. zł (02 r.); Mondeo: 33,0 tys. zł (08 r.), 12,5 tys. zł (02 r.), 2,3 tys. zł (95 r.); Galaxy: 24,0 tys. zł (05 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Transit Connect: 9,0 tys. zł (04 r.);
HONDA
Jazz: 17,1 tys. zł (04 r.); Civic: 14,9 tys. zł (02 r.), 4,9 tys. zł (97 r.), Accord: 28,9 tys. zł (03 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (99 r.); CR-V: 30,0 tys. zł (06 r.), 15,5 tys. zł (01 r.);
HYUNDAI
i10: 19,4 tys. zł (10 r.); Tucson: 24,8 tys. zł (06 r.);
KIA
Sportage: 22,4 tys. zł (06 r.);
MAZDA
3/323: 22,0 tys. zł (07 r.), 16,0 tys. zł (03 r.); 6/626: 30,0 tys. zł (08 r.), 16,0 tys. zł (05 r.); Premacy: 11,9 tys. zł (03 r.);
MERCEDES
A-klasa: 11,2 tys. zł (02 r.); C-Klasa: 19,4 tys. zł (01 r.); E-klasa: 25,0 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (00 r.); ML: 29,5 tys. zł (05 r.);
MITSUBISHI
Galant: 11,0 tys. zł (00 r.);
NISSAN
Micra: 12,8 tys. zł (04 r.); Primera: 9,0 tys. zł (00 r.); Qashqai: 49,5 tys. zł (10 r.);
OPEL
Corsa: 18,0 tys. zł (07 r.), 14,7 tys. zł (05 r.), 2,8 tys. zł (93 r.); Astra I: 4,0 tys. zł (95 r.); Astra II: 9,8 tys. zł (00 r.); Astra III: 16,9 tys. zł (06 r.); Meriva: 17,0 tys. zł (07 r.), 12,8 tys. zł (04 r.); Vectra: 22,9 tys. zł (07 r.), 19,0 tys. zł (06 r.), 13,2 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (00 r.); Zafira: 9,8 tys. zł (00 r.);
PEUGEOT
206: 10,5 tys. zł (03 r.); 207: 17,5 tys. zł (07 r.); 307: 15,0 tys. zł (07 r.), 9,7 tys. zł (02 r.); 308: 28,5 tys. zł (10 r.); 407: 18,0 tys. zł (07 r.);
RENAULT
Clio: 12,8 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (05 r.), 9,4 tys. zł (03 r.), 8,3 tys. zł (01 r.), 3,6 tys. zł (98 r.); Thalia: 7,7 tys. zł (05 r.); Megane: 32,9 tys. zł (09 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 6,0 tys. zł (99 r.); Laguna: 15,4 tys. zł (07 r.), 9,3 tys. zł (02r.), 6,4 tys. zł (99 r.); Scenic: 13,0 tys. zł (06 r.), 11,8 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (00 r.);
SEAT
Ibiza: 27,9 tys. zł (10 r.), 15,5 tys. zł (06 r.); Cordoba: 13,0 tys. zł (06 r.); Leon: 29,7 tys. zł (08 r.), 11,9 tys. zł (00 r.), 9,5 tys. zł (99 r.); Toledo: 11,5 tys. zł (01 r.); Alhambra: 15,8 tys. zł (03 r.);
SKODA
Fabia: 24,8 tys. zł (11 r.), 17,0 tys. zł (08 r.), 12,5 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (00 r.); Octavia: 25,0 tys. zł (07 r.), 12,7 tys. zł (03 r.), 11,4 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (97 r.); Superb: 25,5 tys. zł (06 r.);
SUZUKI
Swift: 18,9 tys. zł (07 r.); Ignis: 8,9 tys. zł (01 r.); Vitara: 17,9 tys. zł (02 r.);
TOYOTA
Aygo: 14,5 tys. zł (06 r.); Yaris: 17,9 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (05 r.), 9,7 tys. zł (99 r.); Corolla: 27,3 tys. zł (07 r.), 18,2 tys. zł (05 r.), 10,2 tys. zł (01 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Corolla Verso: 32,9 tys. zł (09 r.), 21,0 tys. zł (04 r.); Auris: 24,5 tys. zł (07 r.); Avensis: 26,0 tys. zł (06 r.), 17,1 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (99 r.); Rav4: 45,9 tys. zł (07 r.), 16,5 tys. zł (02 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 17,0 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (02 r.), 4,9 tys. zł (96 r.); Golf: 29,0 tys. zł (08 r.), 22,2 tys. zł (07 r.), 17,3 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (00 r.), 7,2 tys. zł (98 r.), 4,3 tys. zł (95 r.), 3,1 tys. zł (93 r.); Golf Plus: 22,8 tys. zł (00 r.); Passat: 35,0 tys. zł (09 r.), 27,5 tys. zł (07 r.), 21,9 tys. zł (05 r.), 15,1 tys. zł (03 r.), 10,2 tys. zł (01 r.), 9,7 tys. zł (00 r.); Touran: 19,8 tys. zł (05 r.); Sharan: 21,5 tys. zł (01 r.);
VOLVO
S80: 12,5 tys. zł (01 r.); V50: 25,5 tys. zł (06 r.).

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty