Srebrne auto do Polski przypłynęło statkiem ze Stanów Zjednoczonych. Auto, które w takiej wersji do polskich salonów dotrze dopiero pod koniec tego roku, miało pod maską 3,6-litrowego benzyniaka o mocy 285 KM. W środku wszystko, poza skórzaną tapicerką i nawigacją satelitarną. Właściciel wycenił je na 89,5 tys. zł.
Ciekawą propozycją był także roczny fiat panda z fabrycznie podniesionym zawieszeniem i napędem 4x4. Włoskiego malucha napędzał 1,4-litrowy diesel o mocy 75 KM. Auto kosztowało 30 tys. zł.
Podczas wczorajszej giełdy dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska z oponami zimowymi. Póki co kierowcy częściej jednak pytali o ceny, które jak co roku są na giełdzie o ok. 5 proc. niższe niż w sklepach. Prawdziwy ruch w interesie zacznie się tu dopiero w listopadzie.
Średnie ceny samochodów na Załężu:
ALFA ROMEO
156: 9,5 tys. zł (01 r.);
AUDI
80: 5,8 tys. zł (93 r.); A3: 20,3 tys. zł (01 r.); A4: 32,8 tys. zł (04 r.), 28,0 tys. zł (03 r.), 19,7 tys. zł (01 r.), 10,5 tys. zł (96 r.); A6: 49,5 tys. zł (06 r.), 19,0 tys. zł (98 r.); TT: 24,9 tys. zł (00 r.);
BMW
3: 20,5 tys. zł (02 r.), 18,7 tys. zł (01 r.), 8,0 tys. zł (96 r.); 5: 18,0 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (96 r.), 6,0 tys. zł (88 r.);
CITROEN
Xsara: 9,0 tys. zł (01 r.); C4: 21,3 tys. zł (04 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.); C4 Picasso: 34,9 tys. zł (07 r.); Berlingo: 33,5 tys. zł (08 r.), 9,2 tys. zł (00 r.);
DAEWOO
Matiz: 5,8 tys. zł (01 r.); Lanos: 5,0 tys. zł (99 r.);
DODGE
Journey: 89,5 tys. zł (11 r.);
FIAT
Cinquecento: 3,0 tys. zł (98 r.), 1,7 tys. zł (95 r.); Seicento: 7,1 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Panda: 13,0 tys. zł (04 r.); Panda 4x4: 30,0 tys. zł (10 r.); Uno: 2,6 tys. zł (97 r.); Punto: 17,3 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (05 r.), 4,2 tys. zł (98 r.);
FORD
Fiesta: 27,9 tys. zł (08 r.), 6,9 tys. zł (00 r.); Escort: 5,0 tys. zł (99 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Focus: 22,9 tys. zł (05 r.), 13,7 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,6 tys. zł (99 r.); Mondeo: 16,9 tys. zł (06 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Galaxy: 25,0 tys. zł (06 r.);
HONDA
Jazz: 19,0 tys. zł (05 r.); Civic: 23,2 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 14,0 tys. zł (00 r.); CR-V: 16,5 tys. zł (99 r.);
HYUNDAI
Coupe: 8,2 tys. zł (97 r.); Elantra: 11,9 tys. zł (03 r.); Tucson: 31,5 tys. zł (01 r.);
KIA
Carens: 13,5 tys. zł (04 r.);
LAND ROVER
Freelander: 29,9 tys. zł (04 r.);
MAZDA
3/323: 5,5 tys. zł (95 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 6,3 tys. zł (96 r.); Premacy: 22,0 tys. zł (04 r.), 11,8 tys. zł (99 r.); Tribute: 32,0 tys. zł (05 r.);
MERCEDES
A-klasa: 15,7 tys. zł (03 r.), 10,4 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); C-Klasa: 22,0 tys. zł (00 r.); E-klasa: 11,0 tys. zł (98 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 13,5 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.);
NISSAN
Micra: 12,0 tys. zł (03 r.), 8,4 tys. zł (01 r.); Almera: 13,3 tys. zł (03 r.), 11,8 tys. zł (02 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Almera Tino: 20,0 tys. zł (04 r.); Primera: 28,0 tys. zł (05 r.);
OPEL
Corsa: 12,9 tys. zł (01 r.), 6,5 tys. zł (96 r.); Astra I: 6,8 tys. zł (99 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 8,7 tys. zł (99 r.); Astra III: 26,5 tys. zł (05 r.); Vectra: 31,0 tys. zł (06 r.), 22,0 tys. zł (02 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (96 r.); Omega: 13,2 tys. zł (00 r.); Zafira: 21,0 tys. zł (03 r.), 9,8 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
206: 13,3 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); 206+: 28,9 tys. zł (11 r.); 307: 26,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (04 r.); 406: 4,1 tys. zł (96 r.); 407: 23,9 tys. zł (05 r.);
RENAULT
Twingo: 18,9 tys. zł (10 r.); Clio: 15,2 tys. zł (06 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); Megane: 20,3 tys. zł (06 r.), 13,8 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 5,7 tys. zł (99 r.); Scenic: 22,5 tys. zł (06 r.), 10,7 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Espace: 34,5 tys. zł (07 r.), 11,2 tys. zł (98 r.);
SEAT
Ibiza: 15,0 tys. zł (03 r.); Leon: 30,9 tys. zł (05 r.), 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 21,5 tys. zł (02 r.);
SKODA
Fabia: 11,9 tys. zł (02 r.); Felicia: 4,8 tys. zł (99 r.); Octavia I: 25,0 tys. zł (08 r.), 19,9 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (01 r.); Octavia II: 30,0 tys. zł (05 r.); Superb: 22,5 tys. zł (02 r.);
TOYOTA
Yaris: 20,9 tys. zł (05 r.), 13,0 tys. zł (02 r.); Corolla: 18,8 tys. zł (02 r.), 8,8 tys. zł (97 r.); Auris: 33,5 tys. zł (08 r.); Avensis: 29,9 tys. zł (04 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 28,0 tys. zł (08 r.); 15,8 (04 r.), 6,0 tys. zł (96 r.); Golf: 30,5 tys. zł (06 r.), 27,5 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (01 r.), 4,4 tys. zł (95 r.); Passat: 42,0 tys. zł (07 r.), 22,9 tys. zł (00 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 37,5 tys. zł (06 r.), 25,0 tys. zł (03 r.);
VOLVO
440: 4,5 tys. zł (95 r.); V40: 23,0 tys. zł (04 r.); V50: 36,5 tys. zł (06 r.); S80: 17,0 tys. zł (00 r.).
Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?