Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (24.07)

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (24.07)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (24.07)
Mimo zamknięcia przejazdu kolejowego przez ul. Rzecha, kierowcy nie mieli wczoraj większych problemów z dojazdem do giełdy samochodowej.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (24.07)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (24.07)

To zasługa drogowców, którzy m.in. po interwencjach "Nowin" wyrównali wreszcie nieutwardzony łącznik Rzeszowa z Trzebowniskiem, będący przedłużeniem ul. Ciepłowniczej.

– Z pewnością to nas uratowało, bo gdyby wszystkie auta jechały na giełdę od strony obwodnicy, utknęlibyśmy w potężnym korku – mówi Marek Rak, kierownik targowska.

Zobacz: Giełda samochodowa w Rzeszowie - zdjęcia aut używanych (24.07)

Niezła pogoda przyciągnęła na plac ok. 650 handlarzy. Wśród sprzedawanych przez nich samochodów można było znaleźć m.in. rocznego Forda Fiestę z oszczędnym 1,4 litrowym silnikiem diesla. Poza klimatyzacją, poduszkami powietrznymi i elektrycznie sterowanymi szybami małe autko miało nawet składane przy pomocy pilota lusterka. Właściciel wycenił wóz na 33 tys. zł.

Sporo osób zatrzymywało się obok sprowadzonego z Francji Seata Ibizy. Auto przyciągało wzrok efektownymi grafikami wymalowanymi na całym nadwoziu. Miało także uchylane do góry drzwi a’la Lamborghini oraz niezłej klasy sprzęt audio. M.in. ze względu na te dodatki, mimo swoich ośmiu lat kosztowało aż 30,9 tys. zł.

Za 1,2 tys. zł można było kupić nieźle utrzymanego Nissana Sunny z 1991 roku. Srebrnego sedana napędzał 1,6 litrowy silnik benzynowy.

Średnie ceny z giełdy w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
GTV: 5,1 tys. zł (96 r.);

AUDI

80: 8,0 tys. zł (94 r.), 5,3 tys. zł (91 r.); A3: 43,9 tys. zł (03 r.), 17,8 tys. zł (99 r.); A4: 31,9 tys. zł (02 r.), 16,0 tys. zł (99 r.), 11,3 tys. zł (95 r.); A6: 29,0 tys. zł (04 r.), 14,9 tys. zł (01 r.);

BMW

3: 23,5 tys. zł (02 r.), 17,5 tys. zł (98 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CITROEN

Saxo: 6,4 tys. zł (99 r.); C3: 22,5 tys. zł (07 r.), 13,4 tys. zł (03 r.); Xsara: 9,9 tys. zł (00 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 13,0 tys. zł (01 r.);

DAEWOO

Matiz: 6,3 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.);

FIAT

Cinquecento: 2,9 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,0 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (02 r.); Panda: 12,0 tys. zł (04 r.); Punto: 17,5 tys. zł (06 r.), 8,9 tys. zł (01 r.);

FORD

Fiesta: 33,0 tys. zł (10 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (03 r.); C-Max: 27,7 tys. zł (04 r.); Mondeo: 12,8 tys. zł (01 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.);

HONDA

Civic: 18,0 tys. zł (02 r.), 9,2 tys. zł (99 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 15,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 15,5 tys. zł (99 r.);

HYUNDAI

Accent: 4,8 tys. zł (00 r.);

JEEP

Cherokee: 36,8 tys. zł (05 r.);

LAND ROVER

Freelander: 11,5 tys. zł (98 r.);

MAZDA

2: 21,9 tys. zł (05 r.); 3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 28,0 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.);

MERCEDES

A-klasa: 15,5 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 22,5 tys. zł (00 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (00 r.);

MITSUBISHI

Carisma: 12,5 tys. zł (00 r.);

NISSAN

Almera: 16,9 tys. zł (04 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Sunny: 1,2 tys. zł (91 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.); Terrano: 17,0 tys. zł (98 r.);

OPEL

Corsa: 26,6 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Astra I: 4,2 tys. zł (96 r.); Astra II: 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 31,2 tys. zł (06 r.), 27,4 tys. zł (05 r.), 26,5 tys. zł (03 r.), 12,2 tys. zł (00 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,0 tys. zł (07 r.), 17,4 tys. zł (01 r.);

PEUGEOT

206: 12,0 tys. zł (04 r.); 306: 6,7 tys. zł (98 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 9,0 tys. zł (98 r.); 407: 30,0 tys. zł (06 r.);

RENAULT

Clio: 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,5 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (05 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 24,7 tys. zł (06 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 25,9 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 7,0 tys. zł (99 r.);

SAAB

9-5: 13,7 tys. zł (00 r.);

SEAT

Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (06 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Leon: 21,5 tys. zł (02 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 21,5 tys. zł (02 r.);

SKODA

Felicia: 4,0 tys. zł (98 r.); Fabia: 22,5 tys. zł (06 r.); Octavia: 20,5 tys. zł (03 r.), 15,6 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUBARU

Tribeca: 83,0 tys. zł (09 r.);

TOYOTA

Yaris: 28,7 tys. zł (06 r.), 16,0 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 25,5 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 36,5 tys. zł (06 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 9,7 tys. zł (01 r.); Polo: 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (97 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 5,0 tys. zł (94 r.); New Beetle: 19,0 tys. zł (00 r.); Passat: 22,5 tys. zł (03 r.), 22,8 tys. zł (01 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.).

Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty