To zasługa drogowców, którzy m.in. po interwencjach "Nowin" wyrównali wreszcie nieutwardzony łącznik Rzeszowa z Trzebowniskiem, będący przedłużeniem ul. Ciepłowniczej.
– Z pewnością to nas uratowało, bo gdyby wszystkie auta jechały na giełdę od strony obwodnicy, utknęlibyśmy w potężnym korku – mówi Marek Rak, kierownik targowska.
Zobacz: Giełda samochodowa w Rzeszowie - zdjęcia aut używanych (24.07)
Niezła pogoda przyciągnęła na plac ok. 650 handlarzy. Wśród sprzedawanych przez nich samochodów można było znaleźć m.in. rocznego Forda Fiestę z oszczędnym 1,4 litrowym silnikiem diesla. Poza klimatyzacją, poduszkami powietrznymi i elektrycznie sterowanymi szybami małe autko miało nawet składane przy pomocy pilota lusterka. Właściciel wycenił wóz na 33 tys. zł.
Sporo osób zatrzymywało się obok sprowadzonego z Francji Seata Ibizy. Auto przyciągało wzrok efektownymi grafikami wymalowanymi na całym nadwoziu. Miało także uchylane do góry drzwi a’la Lamborghini oraz niezłej klasy sprzęt audio. M.in. ze względu na te dodatki, mimo swoich ośmiu lat kosztowało aż 30,9 tys. zł.
Za 1,2 tys. zł można było kupić nieźle utrzymanego Nissana Sunny z 1991 roku. Srebrnego sedana napędzał 1,6 litrowy silnik benzynowy.
Średnie ceny z giełdy w Rzeszowie:
ALFA ROMEO
GTV: 5,1 tys. zł (96 r.);
AUDI
80: 8,0 tys. zł (94 r.), 5,3 tys. zł (91 r.); A3: 43,9 tys. zł (03 r.), 17,8 tys. zł (99 r.); A4: 31,9 tys. zł (02 r.), 16,0 tys. zł (99 r.), 11,3 tys. zł (95 r.); A6: 29,0 tys. zł (04 r.), 14,9 tys. zł (01 r.);
BMW
3: 23,5 tys. zł (02 r.), 17,5 tys. zł (98 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);
CITROEN
Saxo: 6,4 tys. zł (99 r.); C3: 22,5 tys. zł (07 r.), 13,4 tys. zł (03 r.); Xsara: 9,9 tys. zł (00 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 13,0 tys. zł (01 r.);
DAEWOO
Matiz: 6,3 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.);
FIAT
Cinquecento: 2,9 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,0 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (02 r.); Panda: 12,0 tys. zł (04 r.); Punto: 17,5 tys. zł (06 r.), 8,9 tys. zł (01 r.);
FORD
Fiesta: 33,0 tys. zł (10 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (03 r.); C-Max: 27,7 tys. zł (04 r.); Mondeo: 12,8 tys. zł (01 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.);
HONDA
Civic: 18,0 tys. zł (02 r.), 9,2 tys. zł (99 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 15,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 15,5 tys. zł (99 r.);
HYUNDAI
Accent: 4,8 tys. zł (00 r.);
JEEP
Cherokee: 36,8 tys. zł (05 r.);
LAND ROVER
Freelander: 11,5 tys. zł (98 r.);
MAZDA
2: 21,9 tys. zł (05 r.); 3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 28,0 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.);
MERCEDES
A-klasa: 15,5 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 22,5 tys. zł (00 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (00 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 12,5 tys. zł (00 r.);
NISSAN
Almera: 16,9 tys. zł (04 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Sunny: 1,2 tys. zł (91 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.); Terrano: 17,0 tys. zł (98 r.);
OPEL
Corsa: 26,6 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Astra I: 4,2 tys. zł (96 r.); Astra II: 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 31,2 tys. zł (06 r.), 27,4 tys. zł (05 r.), 26,5 tys. zł (03 r.), 12,2 tys. zł (00 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,0 tys. zł (07 r.), 17,4 tys. zł (01 r.);
PEUGEOT
206: 12,0 tys. zł (04 r.); 306: 6,7 tys. zł (98 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 9,0 tys. zł (98 r.); 407: 30,0 tys. zł (06 r.);
RENAULT
Clio: 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,5 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (05 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 24,7 tys. zł (06 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 25,9 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 7,0 tys. zł (99 r.);
SAAB
9-5: 13,7 tys. zł (00 r.);
SEAT
Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (06 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Leon: 21,5 tys. zł (02 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 21,5 tys. zł (02 r.);
SKODA
Felicia: 4,0 tys. zł (98 r.); Fabia: 22,5 tys. zł (06 r.); Octavia: 20,5 tys. zł (03 r.), 15,6 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);
SUBARU
Tribeca: 83,0 tys. zł (09 r.);
TOYOTA
Yaris: 28,7 tys. zł (06 r.), 16,0 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 25,5 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 36,5 tys. zł (06 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);
VOLKSWAGEN
Lupo: 9,7 tys. zł (01 r.); Polo: 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (97 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 5,0 tys. zł (94 r.); New Beetle: 19,0 tys. zł (00 r.); Passat: 22,5 tys. zł (03 r.), 22,8 tys. zł (01 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.).
Bartosz Gubernat
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?