Giełda samochodowa w Rzeszowie. Kiepski ruch mimo niezłej pogody

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Kiepski ruch mimo niezłej pogody
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Kiepski ruch mimo niezłej pogody
Mimo niezłej pogody tylko 600 aut wjechało wczoraj na plac giełdy samochodowej przy ul. Spichlerzowej w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Kiepski ruch mimo niezłej pogody
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Kiepski ruch mimo niezłej pogody

Podobnie jak przed tygodniem najbardziej chodliwym towarem były letnie opony, które klienci kupowali całymi kompletami.

Ozdobą wczorajszej giełdy był dwuletni seat ibiza w rzadko spotykanej na naszych drogach wersji „Bocanegra” (z j. hiszpańskiego „czarne usta”). Na czym polegała jego oryginalność? Przede wszystkim na połączeniu białego koloru z czarnymi akcentami na zderzakach, oraz grafitowymi alufelgami. Na biało wykończono także jej kokpit. Niestety pod maską ibizy pracował zaledwie 1,4 litrowy silnik benzynowy o mocy 85 KM. Na auto trzeba było przygotować 38,5 tys. zł.

Jak przewidują sprzedawcy samochodów, prawdziwego oblężenia placu przed elewatorem można się spodziewać już na przełomie marca i kwietnia. – Wtedy przypadnie szczyt sezonu na zakup letniego ogumienia. Z tego co wiem, wielu kolegów przywiezie też sporo nowych samochodów. Szykuje się zatem dobry czas dla tych, którzy przez zimę odłożyli nieco pieniędzy na nowe auto – przewiduje Adam handlujący na Załężu autami.

Ceny samochodów z rzeszowskiej giełdy:

ALFA ROMEO
159: 30,8 tys. zł (06 r.);

AUDI

80: 7,3 tys. zł (94 r.); A3: 20,0 tys. zł (01 r.), 15,8 tys. zł (98 r.); A4: 31,0 tys. zł (03 r.), 18,3 tys. zł (00 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.);

BMW

3: 18,0 tys. zł (99 r.); 5: 15,4 tys. zł (00 r.);

CITROEN

C3: 18,4 tys. zł (05 r.); Xsara: 6,5 tys. zł (99 r.); C5: 17,0 tys. zł (05 r.); Xsara Picasso: 12,5 tys. zł (02 r.);

DACIA

Logan: 11,0 tys. zł (05 r.); Sandero: 16,8 tys. zł (08 r.);

DAEWOO

Matiz: 6,2 tys. zł (00 r.);

FIAT

Cinquecento: 2,4 tys. zł (97 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (04 r.); Panda: 16,9 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.); Punto: 22,4 tys. zł (06 r.), 10,3 tys. zł (04 r.);

FORD

Fiesta: 6,3 tys. zł (99 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Escort: 5,5 tys. zł (96 r.); Focus: 25,5 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); Mondeo: 25,4 tys. zł (06 r.), 20,5 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); C-Max: 21,9 tys. zł (05 r.); Galaxy: 24,7 tys. zł (03 r.);

FSO

Polonez Caro/Atu: 1,8 tys. zł (99 r.);

HONDA

Civic: 44,9 tys. zł (08 r.), 26,0 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 5,3 tys. zł (94 r.); Accord: 16,0 tys. zł (00 r.); CR-V: 45,0 tys. zł (06 r.); r.);

HYUNDAI

Atos: 11,0 tys. zł (04 r.);

KIA

Ceed: 41,9 tys. zł (09 r.);

MAZDA

3/323: 31,6 tys. zł (05 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 19,9 tys. zł (03 r.);

MERCEDES

A-klasa: 12,8 tys. zł (99 r.); C-klasa: 12,0 tys. zł (99 r.); E-klasa: 15,9 tys. zł (99 r.), 13,0 tys. zł (96 r.); S-klasa: 26,2 tys. zł (99 r.), 16,9 tys. zł (92 r.);

NISSAN

Almera: 13,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 24,5 tys. zł (03 r.);

OPEL

Corsa: 7,0 tys. zł (98 r.); Astra I: 6,8 tys. zł (95 r.); Astra II: 13,0 tys. zł (03 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 3,5 tys. zł (94 r.); Zafira: 15,9 tys. zł (00 r.);

PEUGEOT

106: 6,9 tys. zł (98 r.); 206: 15,0 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (03 r.); 306: 9,5 tys. zł (00 r.); 307: 22,3 tys. zł (05 r.); 407: 34,9 tys. zł (07 r.); 807: 29,0 tys. zł (05 r.);

RENAULT

Clio: 5,9 tys. zł (96 r.); Megane: 25,9 tys. zł (07 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 15,1 tys. zł (04 r.), 9,6 tys. zł (00 r.); Scenic: 11,3 tys. zł (00 r.); Scenic RX4: 19,9 tys. zł (02 r.);

SEAT

Ibiza: 38,5 tys. zł (09 r.), 20,5 tys. zł (07 r.); Cordoba: 11,9 tys. zł (99 r.); Leon: 25,0 tys. zł (04 r.); Toledo: 28,0 tys. zł (05 r.), 20,0 tys. zł (02 r.);

SKODA

Fabia: 12,8 tys. zł (02 r.); Octavia: 43,5 tys. zł (08 r.), 34,5 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (02 r.);

SUZUKI

SX4: 39,9 tys. zł (07 r.);

TOYOTA

Yaris: 19,3 tys. zł (06 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 11,0 tys. zł (01 r.); Avensis: 41,0 tys. zł (05 r.), 26,7 tys. zł (03 r.);

VOLKSWAGEN

Lupo: 9,5 tys. zł (99 r.); Polo: 23,0 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (04 r.), 8,0 tys. zł (98 r.); Golf: 29,5 tys. zł (05 r.), 15,2 tys. zł (01 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); Golf Plus: 45,7 tys. zł (08 r.); Passat: 42,5 tys. zł (07 r.), 40,8 tys. zł (06 r.), 24,7 tys. zł (03 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.).

Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty