Giełda samochodowa w Rzeszowie. Krajowe auta w cenie

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Krajowe auta w cenie
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Krajowe auta w cenie
Ok. 800 aut wjechało wczoraj na plac giełdy samochodowej na rzeszowskim osiedlu Załęże.
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Krajowe auta w cenie
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Krajowe auta w cenie

Mimo niepewnej pogody na targ przyjechało ponad 10 tysięcy osób.

– Od dłuższego czasu na giełdzie najlepiej sprzedają się auta kupione w krajowych salonach. Nieco trudniej znaleźć klienta na wóz z zagranicy, szczególnie, gdy ma już 10 i więcej lat. To zazwyczaj samochody z dużymi przebiegami, które odstraszają klientów – mówi Roman, jeden ze sprzedawców.

Podczas wczorajszej giełdy krajowych propozycji także nie zabrakło. 112 tys. zł kosztował trzyletni nissan pathfinder z 2,5 litrowym silnikiem diesla. Auto dotychczas przejechało tylko 34 tys. km i było jeszcze na gwarancji.

Na 39,9 tys. zł wycenił właściciel białego seata leona (na zdj.) z rewelacyjnym, benzynowym silnikiem 1,4 TSI. Turbodoładowana jednostka rozwija moc 125 KM, zadowalając się przy tym zaledwie 8-9 litrami paliwa. Hiszpański trzylatek miał 74 tys. km przebiegu.

Wśród tańszych wozów ciekawą propozycją było sprowadzone z Niemiec daewoo leganza. Auto z 1998 roku kosztowało tylko 6,9 tys. zł. Miało m.in. skórzaną tapicerkę i pełne wyposażenie elektryczne. Za 4,3 tys. zł można było kupić rewelacyjnie utrzymanego volkswagena golfa II generacji wyprodukowanego w 1990 roku.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
156: 8,5 tys. zł (99 r.);

AUDI
80: 5,9 tys. zł (94 r.); A3: 18,8 tys. zł (00 r.); A4: 89,9 tys. zł (09 r.), 27,9 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (99 r.); A6: 79,9 tys. zł (07 r.), 14,9 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 20,9 tys. zł (02 r.); 5: 16,5 tys. zł (98 r.); X3: 63,9 tys. zł (06 r.);

CHRYSLER
Neon: 12,0 tys. zł (99 r.);

CITROEN
Saxo: 6,7 tys. zł (99 r.); C3: 15,3 tys. zł (02 r.); Xsara: 10,3 tys. zł (00 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.);

DAEWOO
Matiz: 6,5 tys. zł (00 r.); Lanos: 6,9 tys. zł (00 r.), 5,6 tys. zł (98 r.); Leganza: 6,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,7 tys. zł (98 r.), 1,5 tys. zł (95 r.); Seicento: 8,1 tys. zł (06 r.), 6,9 tys. zł (02 r.); Punto: 10,9 tys. zł (01 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Ducato: 42,0 tys. zł (06 r.);

FORD
Fiesta: 10,3 tys. zł (02 r.); Escort: 5,3 tys. zł (98 r.); Fusion: 16,8 tys. zł (03 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 14,3 tys. zł (02 r.), 12,8 tys. zł (00 r.); C-Max: 22,9 tys. zł (04 r.); Mondeo: 21,8 tys. zł (05 r.), 13,8 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.); Maverick: 8.8 tys. zł (99 r.);

HONDA
Civic: 25,0 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.), 8,3 tys. zł (97 r.); Accord: 15,8 tys. zł (01 r.);

HYUNDAI
Accent: 5,5 tys. zł (99 r.); I30: 31,9 tys. zł (08 r.); Coupe: 11,4 tys. zł (02 r.); Santa Fe: 21,0 tys. zł (01 r.);

KIA
Clarus: 2,5 tys. zł (98 r.); Carnival: 21,0 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 10,6 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.); Tribute: 35,0 tys. zł (05 r.);

MERCEDES
A-klasa: 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 31,5 tys. zł (02 r.); E-klasa: 34,9 tys. zł (03 r.), 14,2 tys. zł (98 r.); S-klasa: 15,9 tys. zł (95 r.); Vaneo: 16,8 tys. zł (02 r.);

MITSUBISHI
Colt: 18,9 tys. zł (04 r.);

NISSAN
Almera: 12,5 tys. zł (01 r.); Primera: 25,6 tys. zł (05 r.); Pathfinder: 112,0 tys. zł (08 r.);

OPEL
Corsa: 29,0 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 4,0 tys. zł (96 r.); Tigra: 9,5 tys. zł (98 r.); Astra I: 7,2 tys. zł (99 r.); Astra II: 12,5 tys. zł (99 r.); Astra III: 26,0 tys. zł (06 r.); Vectra: 31,0 tys. zł (06 r.), 12,2 tys. zł (00 r.); Omega: 11,9 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,5 tys. zł (07 r.); Frontera: 16,5 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 9,0 tys. zł (99 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 9,5 tys. zł (98 r.); 407: 30,0 tys. zł (06 r.);

RENAULT
Clio: 13,4 tys. zł (03 r.); Megane: 17,0 tys. zł (02 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 15,9 tys. zł (04 r.), 13,9 tys. zł (01 r.); Scenic: 21,7 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (99 r.);

SEAT
Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 18,0 tys. zł (06 r.); Cordoba: 25,3 tys. zł (08 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Leon: 39,9 tys. zł (08 r.), 22,9 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (01 r.);

SKODA
Felicia: 1,5, tys. zł (96 r.); Fabia: 14,0 tys. zł (02 r.); Octavia: 29,0 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 11,2 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUZUKI
Swift: 13,8 tys. zł (00 r.);

TOYOTA
Yaris: 28,0 tys. zł (05 r.), 16,5 tys. zł (02 r.), 11,7 tys. zł (00 r.); Corolla: 27,5 tys. zł (06 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 38,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 9,8 tys. zł (00 r.); Polo: 15,9 tys. zł (02 r.), 13,5 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (98 r.), 4,5 tys. zł (96 r.); Golf: 28,5 tys. zł (05 r.), 17,3 tys. zł (02 r.), 14,6 tys. zł (00 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 5,8 tys. zł (94 r.); New Beetle: 16,0 tys. zł (98 r.); Bora: 18,7 tys. zł (01 r.); Passat: 42,0 tys. zł (07 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),23,5 tys. zł (03 r.), 19,5 tys. zł (01 r.), 13,9 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.); Touran: 35,9 tys. zł (06 r.);

VOLVO
S40: 21,0 tys. zł (03 r.); V40: 14,5 tys. zł (01 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty