Wszystko
o samochodach

Motocykle / Motocykle

Gilere Ice

Data publikacji: Autor: Tadeusz Suchomski

Mimo upływu ponad roku od swej premiery Ice wciąż pozostaje jedynym takim ekstrawaganckim pojazdem.

Jednostka napędowa
Ice wyposażono w dwusuwowy, jednocylindrowy chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 ccm i mocy 4,1 KM. Jednostka napędowa to znany z innych modeli nowoczesny Hi-Per-2 z wydechem zaopatrzonym w katalizator. Zużycie paliwa wynosi około 4 l/100 km.

Zawieszenie hamulca
Przedmie zawieszenie wyposażono w widelec teleskopowy o skoku koła 82 mm. Zawieszenie tyne to wahacz jednoramienny zablokowany z zespołem napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku koła 80 mm. Amortyzator posiada czterostopniowy zakres regulacji napięcia sprężyny.

Precyzyjne dozowanie siły hamowania pozwala na pełną kontrolę nad skuterem.

Z przodu zastosowano hamulec Brembo, który jest efektywny i precyzyjny, tylny bębnowy jest również wystarczający.

Podsumowanie
Krótka, zwarta sylwetka, wysoko zawieszona rama z potężną centralną rurą nośną kwalifikuje ten pojazd do grona wyczynowych skuterów.

Jazda tym skuterem ujawnia wybitnie spartański charakter. Krótkie nadwozie pozbawione zbędnych elementów to podstawa, gdy potrzebna jest zwrotność. Mocną stroną tego skutera jest przedni reflektor wyposażony w żarówkę halogenową.

Gilere Ice jest jedyny w swoim rodzaju. Jego cena wynosząca 7.600 zł nie odstrasza. Wyposażenie jest bardzo skromne. Żadnej osłony przed deszczem, brak schowka na kask, mały zbiornik paliwa, prawie brak miejsca dla pasażera. Taki jednoślad może zainteresować młodych ludzi lubiących rekreację i sporty motocyklowe które znajdują coraz więcej amatorów.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości