W przypadku nowej generacji Golfa GTI, przyrost mocy w silniku EA888 był możliwy dzięki inżynierom z Audi, którzy opracowali nowy system zmiennej długości zaworów wydechowych. Aby zwiększona moc mogła być efektywnie wykorzystana, Golf VII ma być wyposażony także w blokadę dyferencjału sterowaną elektronicznie. Ma to być szczególnie użyteczne podczas przyspieszania.
**CZYTAJ TAKŻE
Kultowy Volkswagen Golf GTIJubileuszowy Volkswagen Golf GTI Edition 35**
Zmiany dotkną także jednostkę 1.4 z podwójnym doładowaniem. Jak informuje serwis autocar.com, Volkswagen zdecyduje się na system pojedynczego turbodoładowania, rezygnując ze stosowanego dotychczas połączenia kompresora i turbosprężarki.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?