Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37185 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Motocykle / Motocykle

Harley-Davidson. Modele Pan America, Bronx i nowy silnik

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Harley Davidson Pan America

Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.

Fot. Harley Davidson Firma Harley-Davidson po raz pierwszy publicznie zaprezentowała całkowicie nową platformę motocykli wagi średniej na targach EICMA w Mediolanie, gdzie przedstawiono również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin - Revolution® Max. Nowe modele Harley-Davidson Pan America i streetfighter Bronx będą dostępne jesienią 2020 roku

Harley Davidson Pan America

Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.

Fot. Harley Davidson Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.

Zobacz także: Czy wiesz, że....? Przed II wojną światową były auta na... gaz drzewny

Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy i wytrzymałość pojazdu.

Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution® Max 1250

  • Pojemność 1250 cm3
  • Moc - ponad 145 KM
  • Maksymalny moment obrotowy - ponad 120 Nm


Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution Max 975

  • Pojemność 975 cm3
  • Moc - ponad 115 KM
  • Maksymalny moment obrotowy - ponad 95 Nm

Aby poprawić osiągi nowych modeli Pan America i Bronx, firma Harley-Davidson skorzystała z wiedzy i doświadczenia  kluczowych dostawców, W przypadku układu hamulcowego, firma podjęła współpracę z firmą Brembo w celu stworzenia nowego radialnego zacisku czterotłoczkowego typu monoblock. Jeśli chodzi o opony, firma Harley-Davidson ściśle współpracowała z firmą Michelin nad opracowaniem pod wspólną marką opon do każdego modelu motocykla, które pozwalają na optymalizację osiągów, odczucia i przyczepności we wszystkich warunkach.
 

Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo

Harley Davidson Pan America

Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.

Fot. Harley Davidson

Harley Davidson Pan America

Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.

Fot. Harley Davidson

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów