Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Harley-Davidson. Modele Pan America, Bronx i nowy silnik

Mariusz Michalak
Harley Davidson Pan AmericaNowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.Fot. Harley Davidson
Harley Davidson Pan AmericaNowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.Fot. Harley Davidson
Firma Harley-Davidson po raz pierwszy publicznie zaprezentowała całkowicie nową platformę motocykli wagi średniej na targach EICMA w Mediolanie, gdzie przedstawiono również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin - Revolution® Max. Nowe modele Harley-Davidson Pan America i streetfighter Bronx będą dostępne jesienią 2020 roku
Harley Davidson Pan AmericaNowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności:
Harley Davidson Pan America

Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.

Fot. Harley Davidson

Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.

Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy i wytrzymałość pojazdu.

Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution® Max 1250

  • Pojemność 1250 cm3
  • Moc - ponad 145 KM
  • Maksymalny moment obrotowy - ponad 120 Nm

Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution Max 975

  • Pojemność 975 cm3
  • Moc - ponad 115 KM
  • Maksymalny moment obrotowy - ponad 95 Nm

Aby poprawić osiągi nowych modeli Pan America i Bronx, firma Harley-Davidson skorzystała z wiedzy i doświadczenia  kluczowych dostawców, W przypadku układu hamulcowego, firma podjęła współpracę z firmą Brembo w celu stworzenia nowego radialnego zacisku czterotłoczkowego typu monoblock. Jeśli chodzi o opony, firma Harley-Davidson ściśle współpracowała z firmą Michelin nad opracowaniem pod wspólną marką opon do każdego modelu motocykla, które pozwalają na optymalizację osiągów, odczucia i przyczepności we wszystkich warunkach.
 

Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty