Pod maską auta znajduje się 3,8-litrowa V-ósemka z bezpośrednim wtryskiem paliwa i dwoma turbosprężarkami. Silnik jest w stanie rozwijać moc 625 KM i 600 Nm, a napęd na tylne koła przekazywana jest za pomocą 7-biegowej zautomatyzowanej dwusprzęgłowej przekładni.
Do ECU zostało wgrane nowe oprogramowanie, wymieniono intercoolery oraz zamontowano bardziej sportowy układ wydechowy i filtry powietrza. Dzięki tym modyfikacjom moc silnika wzrosła do 714 KM, a maksymalny moment obrotowy do 731 Nm.
Auto o masie 1434 kg rozpędza się do „setki" w 2,9 s. Dla porównania wersja fabryczna osiąga 100 km/h w 3,10 s.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?