Nowy model posiada "skastrowany" silnik stosowany wcześniej w VFR 800, czyli chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°) czterosuw o szesnastu zaworach.
Moc podana przez producenta wynosi 102 KM przy 10000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy to 72,8 Nm osiągany przy 9500 obr./min.
Honda Crossrunner waży, razem z paliwem i płynami nieco ponad 240 kilogramów.
Dla lubiących dalsze eskapady zadowalający powinien być niemały zbiornik paliwa mieszczący 21,5 litra benzyny.
Ramę motocykla wykonano z aluminium, natomiast za amortyzację przodu odpowiada widelec teleskopowy o średnicy goleni równych 43 mm z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego, o skoku 108 mm.
Z tyłu o komfort i utrzymywanie przyczepności koła dba jednoramienny wahacz Pro-Link z gazowym amortyzatorem HMAS o 7-stopniowej regulacji napięcia wstępnego oraz siły odbicia. Jego skok wynosi 119 mm.
Przednie hamulce składają się z podwójnej tarczy o średnicy 296 mm w układzie 3-tłoczkowym z łączonym systemem ABS (C-ABS). Na tylnym kole zastosowano pojedynczą tarczę o średnicy 256 mm i zaciskiem 2-tłoczkowym.
Przednia opona ma rozmiar 120/70-ZR17M/C, tylna zaś 180/55-ZR17M/C.
W Polsce za nowego Crossrunnera trzeba zapłacić 46 300 złotych. Motocykl objęty jest 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Fot. Honda
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?