Wśród pokazanych po raz pierwszy w kraju jednośladów były maszyny z serii NC w wersji naked i adventure, które teraz mają większą moc (z 47,6 na 54,8 KM) i pojemność (z 670 na 745 ccm) , więc do legalnej jazdy będzie potrzebne już prawo jazdy kategorii A.
Tak jak poprzednia seria "700-ek" klienci mają do wyboru standardową skrzynię lub dwusprzęgłową DCT.
Dla posiadaczy kategorii A2, przeznaczone są bazujące na "encekach" CTX700 mający w wyposażeniu boczne kufry oraz CTX700N, już bez kufrów. Co ciekawe obie wersje mają w wyposażeniu "automat" DCT, co tym bardziej świadczy o tym, że to sprzęty dla początkujących motocyklistów.
Poza tym na wystawie polską premierą miał CTX1300 napędzany silnikiem V4 o mocy 84,3 KM. Model ten ma system kontroli trakcji HTCS, zintegrowany ABS (C-ABS), światła LED i automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, a także system stereo z połączeniem Bluetooth.
Wśród zaprezentowanych nowości pokazano także modele CBR650F i CB650F - maszyny klasy średniej, z nowymi 4-cylindrowymi silnikami o mocy 87 KM. Obie wersje mają w standardzie system ABS, a tylna lampa i przednie światła pozycyjne wykonane są w technologii LED.
Na wystawie pojawiła się też Honda CB1100EX wyglądem przypomina bardziej kultowy CB 750 Four dzięki szprychowym felgom oraz podwójnym tłumikom.
Kolejnym motocyklem prezentowanym w Warszawie był Crosstourer, który na ten sezon otrzymał między innymi 3-stopniową kontrolę trakcji.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?