Układ napędowy Urbino 18 opiera się w głównej mierze na silniku spalinowym. Elektryczna jednostka napędowa jest załączana automatycznie w momencie, gdy wzrasta zapotrzebowanie na moc. Baterie zasilane są dzięki odzyskiwanej energii kinetycznej, wytwarzanej podczas hamowania. Dzięki minimalizacji układu elektrycznego, z zewnątrz hybrydowy Solaris nie różni się od standardowego modelu.
**CZYTAJ TAKŻE
Solaris, który nie potrzebuje kierowcy**
Silnik elektryczny zapewnia moc aż 150 kW, dzięki czemu w dużym stopniu odciąża on silnik spalinowy. Diesel o pojemności 6,7 litra spełnia normę czystości spalin EEV.
Podobnie jak w przypadku standardowego modelu Urbino 18, hybrydowy Solaris jest w stanie zabrać na pokład do 161 pasażerów.
Niemieckie przedsiębiorstwo BOGESTRA AG zamierza kupić 10 Solarisów do końca 2011 roku.
Źródło: onet.pl
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?