Czujniki umieszczone w kołach na bieżąco analizują ciśnienie w oponach. Jeśli zajdzie potrzeba uzupełnienia powietrza, na desce rozdzielczej pojawi się stosowna informacja. W czasie pompowania koła, będą paliły się światła awaryjne, zaś o tym, że osiągnięto właściwe ciśnienie poinformuje kierowcę pojedynczy, krótki sygnał klaksonu.
Jeśli jednak koło zostanie uzupełnione zbyt dużą ilością powietrza, klakson zatrąbi trzykrotnie. Nissan uzasadnia wprowadzenie tego systemu chęcią obniżenia zużycia paliwa w autach swoich klientów. Japoński producent przypomina, że jazda ze zbyt niskim ciśnieniem powietrza w oponach skutkuje nie tylko większym apetytem na paliwo, lecz także szybszym zużyciem ogumienia.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?