Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Internet pomaga podjąć decyzję

Data publikacji: Autor: (ms)

Ponad 95 proc. ankietowanych Europejczyków wykorzystuje Internet jako źródło informacji przy kupnie samochodu - wynika z badań francuskiej firmy konsultingowej Cospirit prowadzonych w Hiszpanii, Holandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

 

Ponad 95 proc. ankietowanych Europejczyków wykorzystuje Internet jako źródło informacji przy kupnie samochodu - wynika z badań francuskiej firmy konsultingowej Cospirit prowadzonych w Hiszpanii, Holandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

Co piąty zainteresowany zakupem auta przed lub po dokonaniu transakcji odwiedza stronę internetową producenta wybranej marki. Internautów przyciągają rubryki z promocjami, przeglądami i rozrywką. 13 proc. badanych przyznaje, że wiadomości z sieci mają wpływ na ostateczną decyzję i na ich opinię o wybranej marce. Internauci cenią dostępność i jakość informacji na stronach internetowych bardziej niż rady fachowców. Wykorzystują sieć do kontaktów z dealerami samochodowymi. Cospirit podaje, że Niemcy i Brytyjczycy częściej korzystają z Internetu w związku z kupnem samochodu niż Hiszpanie i Włosi.
W badaniach uczestniczyło ponad 3 tys. osób, które w ub.r. kupiły samochód lub zamierzają dokonać zakupu w ciągu pół roku.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości