Wszystko
o samochodach

Motocykle / Akcesoria

Jednoślady. Nowa gama olejów Petronas Sprinta

Data publikacji: Autor: Grzegorz Maciejewski

Firma Petronas wprowadziła do sprzedaży na polskim rynku oleje do jednośladów Petronas Sprinta. Nowa linia produktów zastąpiła oferowaną do tej pory Syntium Moto. W gamie znajdują się zarówno oleje do silników dwusuwowych, jak i czterosuwowych, mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne.

Fot. Petronas Firma Petronas wprowadziła do sprzedaży na polskim rynku oleje do jednośladów Petronas Sprinta. Nowa linia produktów zastąpiła oferowaną do tej pory Syntium Moto. W gamie znajdują się zarówno oleje do silników dwusuwowych, jak i czterosuwowych, mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne.

Oleje Petronas Sprinta opracowano w oparciu o technologię UltraFlex™, która pozwala utrzymać parametry oleju na stabilnym poziomie. Dzięki temu silniki motocyklowe pracują ciszej i są lepiej chronione przed zużyciem wynikającym z obciążeń termicznych i mechanicznych, a ich żywotność jest wydłużona.

Zobacz także: Samochód przyszłości w Warszawie

Oleje do silników dwusuwowych mają w oznaczeniu literę T (od angielskiego two – dwa), zaś do czterosuwowych – literę F (od angielskiego four – cztery). Im wyższa liczba po T lub F, tym bardziej zaawansowany olej.

Gama do silników dwusuwowych zaczyna się od oleju T100. To produkt mineralny klasy JASO FB/API TB, oferowany w opakowaniach 1 i 5 l.

Dla bardziej wymagających przeznaczone są oleje T500 i T900. Ten pierwszy jest olejem półsyntetycznym klasy JASO FC/API TC, oferowanym w opakowaniach 1 l i beczkach 60 l.

Firma Petronas wprowadziła do sprzedaży na polskim rynku oleje do jednośladów Petronas Sprinta. Nowa linia produktów zastąpiła oferowaną do tej pory Syntium Moto. W gamie znajdują się zarówno oleje do silników dwusuwowych, jak i czterosuwowych, mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne.

Fot. PetronasZ kolei dostępny wyłącznie w litrowych opakowaniach Petronas Sprinta T900 to najbardziej zaawansowany, syntetyczny olej klasy JASO FD/API TC do silników dwusuwowych, oparty na estrach, które poprawiają własności smarne oleju w wysokich temperaturach. Sprinta T900 świetnie nadaje się do motocykli wyczynowych, używanych np. w wyścigach, motocrossie czy do gokartów.

Sprinta F100 to mineralny olej do silników czterosuwowych starszych konstrukcji, produkowany w dwóch wersjach lepkości – 15W-40 i 20W-50. Oba oleje spełniają wymagania klasy JASO MA/API SG. Także półsyntetyczny olej Sprinta F500 jest dostępny w dwóch wersjach lepkości – 10W-40 i 15W-50. Obie odmiany są klasy JASO MA2/API SL.

Firma Petronas wprowadziła do sprzedaży na polskim rynku oleje do jednośladów Petronas Sprinta. Nowa linia produktów zastąpiła oferowaną do tej pory Syntium Moto. W gamie znajdują się zarówno oleje do silników dwusuwowych, jak i czterosuwowych, mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne.

Fot. PetronasPoziom wyżej od F500 pozycjonowany jest olej Sprinta F700 E. Ten półsyntetyczny olej o lepkości 10W-30 spełnia wymagania klasy JASO MA2/API SL.

Firma Petronas wprowadziła do sprzedaży na polskim rynku oleje do jednośladów Petronas Sprinta. Nowa linia produktów zastąpiła oferowaną do tej pory Syntium Moto. W gamie znajdują się zarówno oleje do silników dwusuwowych, jak i czterosuwowych, mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne.

Fot. PetronasNa szczycie gamy olejów do motocyklowych silników czterosuwowych jest Petronas Spinta F900. Ten syntetyczny olej występuje w trzech odmianach lepkości: 5W-40, 10W-40 i 10W-50. Wszystkie spełniają normy JASO MA2/API SN i świetnie nadają się do wysilonych jednostek japońskich, europejskich i amerykańskich jednośladów.

 

 

Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości