Jennifer Lopez, znana piosenkarka i aktorka, została twarzą marki Fiat w USA. Zwiastunem rozpoczęcia współpracy jest klip zapowiadający także teledysk do piosenki pt. "Papi". W scenie pościgu "partnerem" artystki został model 500C.
W czasie 64. Salonu Samochodowego we Frankfurcie odbył się premierowy pokaz klipu zapowiadającego teledysk do utworu "Papi" (piosenka jest trzecim singlem promującym nowy album Jennifer Lopez, "Love?"). W ten sposób został ogłoszony początek współpracy Fiata ze słynną piosenkarką.
**CZYTAJ TAKŻE
Top Gear nagrodził silnik TwinAir produkowany w Polsce90 lat Fiata w Polsce**
We wspomnianej scenie, perłowy Fiat 500C ze złożonym dachem mknie ulicami miasta - to Jennifer Lopez ucieka przed tłumem mężczyzn - jej fanów. Włoski kabriolet lawiruje między przeszkodami. Nagle artystka hamuje, a wielbiciele porywają ją z samochodu do tańca przez złożony dach "pięćsetki".
"Jennifer pasuje do naszej marki idealnie, ale nie ze względu na to, kim jest, tylko dlatego jaka jest - autentyczna, z pasją, nowoczesna i waleczna - zawsze wyróżniająca się z tłumu. Gdy spojrzeliśmy na Jej dokonania, Jej karierę, doszliśmy do wniosku, że właśnie ona będzie najlepszym ambasadorem filozofii Fiata i hasła "Life is Best When Driven" - powiedział Olivier Francois, kierujący od 1 września 2011 marką FIAT, odpowiedzialny za marketing i komunikację tej marki.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?