Nagrodzona kampania promowała najszybszy, powstały do tego momentu, model Mini - John Cooper Works GP. Auto wyposażone
jest w 218-konny silnik rozpędzający Mini do 100 km/h w czasie 6, 3 s i pozwalający na osiągnięcie prędkości maksymalnej 242 km/h. Ponadto samochód został wyposażony w nowe zawieszenie i aerodynamiczną karoserię. Model John Cooper Works GP został wyprodukowany w limitowanej liczbie 2000 sztuk.
Warto dodać, że w spocie reklamowym, jako ozdobnik, wykorzystano dźwięk wydawany przez silnik promowanego modelu oraz ujęcia z samolotem przelatującym nad torem testowym.
Zgłoszenia prac do Idea Awards odbywają się w cyklach kwartalnych. Zwycięzcy wybierani są w 4 kategoriach: motoryzacja, medycyna, usługi, moda i uroda. Co trzy miesiące następuje głosowanie on-line, w którym mogą wziąć udział wszyscy internauci. Spośród wszystkich podkategorii (tv, reklama drukowana, internet) wyróżniane są trzy kampanie, które zdobyły największa liczbę głosów. Produkcje, które kwartalnie uzyskały największą ilość głosów przechodzą do finału konkursu. W wielkim finale jury, w którego skład wchodzą ludzie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim, wybiera zwycięzców konkursu.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?