Współpraca pomiędzy artystką a producentem samochodów zbiegnie się w czasie z obejmującą 50 europejskich miast trasą koncertową wokalistki zaplanowaną na 2011 rok.
Popieranie młodych talentów oraz zaangażowanie Opla w branży muzycznej i rozrywkowej odgrywa decydującą rolę w realizowanej przez firmę strategii budowania wizerunku marki i umocnienia jej pozycji na najważniejszych rynkach.
- Jesteśmy podekscytowani współpracą z Katie Melua, niezwykłą osobą i fantastyczną artystką. Jesteśmy bardzo zadowoleni, iż będzie ona jedną z twarzy naszej marki w przyszłości - mówi Alain Visser, wiceprezes Opla ds. sprzedaży i marketingu.
Wokalistka również cieszy się z nowego partnerstwa. - Czuję się z tym bardzo dobrze, uważam, że doskonale do siebie pasujemy - mówi Melua. - Podoba mi się sposób, w jaki Opel reaguje na zagadnienia takie, jak ochrona środowiska, a jednocześnie realizuje przesłanie emocji i smaku życia. Miałam już możliwość prowadzenia modelu Ampera w Londynie: było wspaniale!
Urodzona w Gruzji, a obecnie zamieszkująca w Wielkiej Brytanii, Katie Melua w roku 2005 i 2006 sprzedała najwięcej płyt spośród brytyjskich artystek. Wszystkie jej cztery albumy: "Off the Search", "Piece by Piece", "Pictures" oraz wydany w tym roku "The House", znalazły się na szczytach międzynarodowych list przebojów.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?