Samochód otrzyma baterię akumulatorów litowo-polimerowych o pojemności 9,8 kWh, współpracującą z motorem elektrycznym o mocy 50 kW. Pozwoli to na pokonanie 43 km tylko w trybie elektrycznym. Podstawą zespołu napędowego jest silnik GDI 2.0 oferujący 156 KM i 189 Nm. Cały zestaw dostarcza natomiast 205 KM przy 6000 obr/min.
Czas ładowania nie przekracza trzech godzin, a Kia Optima Plug-in Hybrid ma być dostępna od drugiej połowy 2016 roku
Zobacz także: Bez bramek na Old Trafford. Manchester podzielił się punktami z PSV
Optima Hybrid nowej generacji pod maska skrywa czterocylindrowaą jednostkę GDI 2.0 o mocy 156 KM i została wyposażona w 38-kilowatowy silnik elektryczny. Łączna moc zespołu napędowego wynosi 195 KM przy 6000 obr/min, a zmodernizowana bateria akumulatorów litowo-polimerowych ma wiekszą pojemnoość.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?